baby en buik van de maand

Discussion in 'Over deze site' started by angela80, Sep 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angela80

angela80 Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,488
    0
    0
    Hallo, wat me al een aantal keren is opgevallen aan sommige deelnemers van baby en buik van de maand is dat wanneer je op hun profiel klikt dat ze 0 berichten hebben gepost.
    Ik krijg dan het idee dat ze alleen maar hun foto neerzetten en willen winnen maar geen zin hebben om mee te kletsen.
    Persoonlijk vind ik het eerlijker dat alleen de vrouwen die actief mee doen met het forum kans moeten maken.
    Wat zeggen jullie ervan :D

groetjes Angela

2. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Natuurlijk zouden we het geweldig vinden als de bewuste dames meer actief zouden zijn op Zwangerschapspagina, maar helaas is het moeilijk mensen daartoe te dwingen natuurlijk. En de vraag is daarnaast ook of je dat moet willen.

In de regels van de verkiezingen is niet opgenomen dat mensen een bepaald aantal berichten geplaatst moeten hebben. Daarbij is het zo dat veel leden niet actief schrijven, maar wel veel aanwezig zijn op het forum. Kwantiteit van de berichten is dan ook niet altijd leidend voor de intentie van de leden. Veel mensen lezen immers veel, maar schrijven liever niet. Het forum is voor hun dan ook wel heel belangrijk, ook al ken jij ze misschien niet persoonlijk omdat je ze niet kent van de berichten die ze schrijven.

Het blijft daarom ook wel moeilijk om echt een limiet te stellen aan het aantal berichten.

Neemt niet weg natuurlijk dat we iedereen van harte uitnodigen om naast het plaatsen van een foto ook actief mee te schrijven!

Ik hoop dat het een en ander zo duidelijk is!

Groetjes,
    Josien

3. angela80

angela80 Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,488
    0
    0
    Hmm ja, als je het zo bekijkt dan klinkt dat allemaal heel logisch ;)
    Zou inderdaad wel leuker zijn als ze ook echt meekletsen, want anders krijg je toch in eerste instantie de indruk dat ze alleen maar iets willen winnen.
    Bedankt voor je antwoord!

groetjes Angela

4. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Doe ik deze dicht!

Share This Page