hallo allemaal ik ben afgelopen donderdag begonnen met ovutesten. maar de test geeft elke dag een licht roze streepje aan. dus negatief. kan de test dan nog wel positief worden, of krijg ik gewoon geen eisprong?
Hoi, ik heb een beetje hetzelfde.... Heb nu 7 ovulatietesten gedaan, elke dag ongeveer tussen 15.00 en 20.00. Maar nog steeds niks. Vier dagen geleden zag ik een heel licht roze streepje, maar daarna weer niks... Wat kan dat nu zijn? Volgens de calculator zou ik gister de eisprong gehad hebben. En jij?
gemiddelde lengte van de cyclus / start met testen 21/ dag 4 22 / dag 5 23 / dag 6 24 / dag 7 25/ dag 8 26/ dag 9 27/ dag 10 28/ dag 11 29/ dag 12 30/ dag 13 31/ dag 14 32/ dag 15 33/ dag 16 34/ dag 17 35/ dag 18 36/ dag 19 37/ dag 20 38/ dag 21 Mischien hebben jullie een vroegere of latere eisprong dan jullie zelf denken!! Anders toch beginnen met nog eerder testen....
hoi ik heb ovustesten van babyboomshop en daar stond op dat ik vanaf dag 13 moest testen( cyclus van 30 dagen). Dat was afgelopen zaterdag, ben donderdag al begonnen met testen en tot nu toe alleen maar een lichtroze streepje gehad. volgens de calculator zou vandaag mijn eisprong moeten zijn.
Hoi manon1983, Hmmm vreemd! Mischien is je ei gewoon nog niet geweest of was hij juist véél eerder....zo vervelend soms dat ei spotten Ik heb ook die van babyboomshop, en bij mij werken ze héél goed! Liefs Eleni
Ja, ik heb ze ook van de babyboomshop. Eerste keer dat ik ze gebruik. Ik heb er nu nog maar 3 dus het is te hopen dat ik er genoeg aan heb... Ik heb volgens het schema getest.
Ik gebruik ook ovulatietesten van Babyboomshop. Het kan heel goed zijn dat het streepje van heel licht opeens naar donker schiet. Succes!