Ik heb gistere avond een testje gedaan, van de GB . Na 3min kwam er geen streepje op, dus ik heb ze weggelegt, ik kijk deze morgen, staat een streepje op, licht maar wel duidelijk. Wat zouw het zijn ? Groetjes
Je moet het resultaat altijd aflezen binnen een bepaalde tijd die in de bijsluiter staat. Ik denk dat als je meer zekerheid wil, je toch maar even moet testen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik vaker tests heb gedaan die negatief bleken te zijn, ging ik na een uur toch stiekem weer kijken (want je weet maar nooit) waren ze nog negatief. Ik zie dat je al 11 dagen over tijd ben, als ik jou was zou ik nog een keertje testen. Laat het weten (spannend hoor)
ik heb de mijne ook ooit te vroeg weggegooid en toen bleek ook dat ik toch zwanger was(zag ik de volgende dag) Nieuwe test en ja hoor zwanger..kwam wel 4 dgn later weer af Gewoon opnieuw testen meid..
ik heb nog een testje gedaan, maar deze was negatief, ik heb er wel niet lang genoeg op kunnen plassen, maakt dat een verschil? x
He hoi, Je moet je test binnen een bepaalde tijd aflezen. In een test zit een voorgedrukt lijntje, wat kleurt als je zwanger bent. Ben je dat niet, dan krijg je meestal na een aantal uur dit lijntje ook te zien. Is dan ingedroogd.. toch ben je dan niet zwanger. Succes,