hallo ik heb een vraag ik ben in oktober gestopt met de pil en had gelijk op de juiste dag me ongi dus me cyclus was gewoon gelijk normaal is dan de kans groter om zwanger te worden als je cyclus gelijk normaal is wie kan mij hier iets over zeggen
was dat je ontrekkingsbloeding of je eerste echte menstruatie? ik denk niet dat je kans er groter van wordt, maar met een kortere cyclus heb je meer kansen en je kunt je vruchtbare dagen net iets beter bepalen.
groter, jah het is zo als je een cyclus hebt van bv 28 (gemiddeld) heb je meer eitjes in een jaar als bijvoorbeeld mij (cyclus van 44 gehad). En als je cyclus altijd 28 blijft, is het makkelijker je eisprong te bepalen. In dat opzicht heb je dus idd meer kans om zwanger te worden. Maar de kwaliteit van je lichaam en die van je man zeggen hier weer niets over, dus in dat opzicht heb je evenveel kans als ieder ander. Snap je?
dat wil helaas niets zeggen. ik had ook gellijk cyclus van 30 en 31 en toen 74 er achteraan. zit nu aol weer rond dag 41 dusssssssssss het zegt helaas niets.
Ik denk eerlijk gezegt dat je, je onttrekkingsbloeding had. Die had ik ook op tijd. Hierna wordt het spannend wanneer je voor het eerst weer echt ongi wordt. Ik had de mazzel dat het bij vrij snel weer "normaal" is. Eerste keer 12, 19,27,27 en nu 28. Hoop dat het bij jou ook zo makkelijk gaat verlopen. gr evelien
laten we het hopen mijn ongi was nu een volle week normaal met de pil niet ben sinds broert moet overgeven misselijk en als ik naar de wc ga dan komt er niet veel uit wat kan dat zijn heb ook hevige hoofdpijn
Het wil niet zeggen als je dezelfde cyclus hebt als met je pil dat het zo blijft. Er zijn vrouwen die de volgende cyclus ineens een langere of kortere cyclus hebben.