Heey meiden, De afgelopen tijd dat me ventje en ik aan het vrijen zijn...Krijg ik een verschrikkelijke kramp in me buik...Het begint bij ong me navel bij de zijkant...en voel het dan steeds meer opkomen naar onderen...(beetje acabadabra ik weet anders ook niet hoe t te formuleren) Het is op het moment als ik het lekker begin te vinden... Gelukkig heeft me ventjuh wel respect en stopt hij gelijk als ik pijn krijg... Maar ik baal hier zelf natuurlijk ook verschrikkelijk van... Weet iemand wat het zou kunnen zijn en wat je hier tegen kan doen?
Geen sex meer.... Nee herken het zo.... Kreeg deze zwangerschap al snel bandenpijn van de sex.... en als ik gekomen was... had ik een tijd lang "napret",... door constant harde buiken... zelfs zo pijnlijk dat ik bijna niet kon lopen.... Dus tja mijn advies.... vooral NIET komen... en geen standjes doen waarbij je buik teveel hangt/ schudt... dus bijvoorbeeld zijligging ofzo....
geen sex meer...zeg je tegen de vekeerde haha Maruhm... Tis lastig we proberen echt veel standjes uit maar de juiste nog niet echt gevonden...Zijligging is wel een standje waarbij ik het minst last heb...Maar te lekker om vooral NIET op klaar te komen haha...
hahahaha....maarja... met de juiste partner is dat met elke standje toch?! Tja tis kiezen of delen.... baal er ook van.... zei toevallig tegen mn vriend... ben blij als dit straks weer gewoon vlot gaat.... Zeker met je bed op klossen durf je ook niet echt wild te keer te gaan
Ja niet alle standjes gaan echt meer prettig, maar Geen sex daar wordt ik ook niet vrolijk van Maar je moet even het een en ander proberen, het leuke daarvan is dat je wel creatief wordt! Is ook wel weer spannend toch, haha
hahahaha en hoe creatief.... mn vent is een paar weken geleden aan zn knie geopereerd... en ik heb BI... en het NOG voor elkaar krijgen...! Waar een wil is.... is een weg....!
hahahah jaah das ook zeker zo...maar al die standjes gaan niet meer ... Jah...heb gelukkig n mannetje waarbij ik gewoon lekker kan zeggen waar t op staat...Dus geen poes pas e.d. Dus jah ook gewoon zeggen dat ik blij ben straks gewoon weer kan beestuh in bed haha
Enige nadeel is dat we voorlopig dan wel aan de rubbertjes moeten... maarja... koop wel een "familiebox"...
Nou inderdaad...grrr de rubbers hahaha...Maar jah om nou zo snel een heel efltal neer te zetten vind ik ook zo...grrr hahaha...