Hey meiden. Ik zit even met iets wat ik nooit eerder heb meegemaakt en ik echt niet weet wat het is. Ik was 6 weken en 2 dagen(eergisteren) overtijd toen ik roze verlies begon te krijgen. Ik helemaal blij want mn ongi kwam er eindelijk aan....dacht ik. Het bleef maar bij een beetje roze verlies bij het afvegen en verder niks. Gisteren nog steeds zo.... Wel soms buikpijn maar er gebeurd verder niks. Voor alle zekerheid een testje gedaan maar die was negatief,dus niet zwanger. Maar het blijft enkel bij wat roze verlies en meer niet. Er zit ook gewoon niks in mn maandverband. Ik heb dit echt nog nooit eerder gehad. Heeft iemand dit wel eens gehad en wat was het toen? Ben heel benieuwd naar de reacties! Liefs!
Misschien te vroeg getest. Buikpijn en roze bl.verlies kan van het innestelen zijn. Over paar dagen weer ff testen. Veel succes~!
Hey meiden Ik heb net naar mn ferti.arts gebeld want ik loop al bij de fertilitteit poli. Die zei dat roze verlies altijd wel kan voorkomen maar kan inderdaad ook innesteling zijn. Maar we hebben amper geklust*bloos* De kans dat ik dus zwanger zou zijn is echt zo klein,en al helemaal gezien mn cyclus en baarmoederslijmvlies die veel te dun schijnt te zijn. Kan me echt niet voorstellen dat het een innesteling zou zijn. Gelukkig kan morgen ipv donderdag naar de ferti.arts toe. Ben heel benieuwd!
even snel nog... Hoe kan ik te vroeg getest hebben? Latere eisprong gehad dan> Aangezien ik al 6,5 week overtijd ben nu. Vraag me nu toch echt af wat er allemaal gaande is in mn lichaam...
6weken overtijd?Tja dan zou je toch al wel een test kunnen doen. Of je eisprong was later, zonder dat je het zelf wist. En ff over dat klussen haha, je hoeft echt niet veel geklust te hebben om zwanger te raken. Wij waren 9jaar bezig, en die bewuste maand maar 2x gedaan en zwanger dus! Je heb maar 1 goede nodig.
Het roze is helemaal gestopt. Niks geen roze meer,laat staan rood..... Niks,noppes,nada en ik dacht eindelijk eens ongi te worden maar niet dus. Wel heb ik echt veel afscheiding en het lijkt echt op ongi pijn en heb een spierpijn gevoel in mn buik. Snap er HELEMAAL niks meer van. Maar gelukkig mag ik vandaag naar de ferti.arts!
Succes miss Ben benieuwd wat de arts gaat zeggen vandaag Maar 6 weken overtijd, waar heb je dat geduld vandaan gehaald?
Haha,heb wel getest hoor in die 6 weken (inmiddels 7) Bij de ferti.arts geweest en heb helemaal geen eisprong gehad en zag er ook niet naar uit dat die kwam. Nu Provera gehad om mn ongi op te wekken en dan aan de clomid 50mg Ben in ieder geval niet zwanger. Maar daar ging ik ook niet vanuit. Dus op naar de clomid en wachten tot we eindelijk een posi test gaan hebben!