Zwanger met angst!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door shellz, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shellz

shellz Lid

4 jan 2009
    37
    0
    0
    nagelstyliste
    rotterdam
    Hallo

Ik ben zwanger na 6 jaar lang proberen

ik moet dinsdag voor het eerst naar de gyn.

vorige week voelde ik me egt zwanger pijn in me teples, pijn in me lies

maar nu heb ik al 3 dagen het gevoel dat ik niet zwanger ben.

heb gisteren toch weer een test gedaan. met een positief beeld.

zijn er nog meer mensen die dit meemaken of ben ik de enige.

ik vind het tog best wel eng als ik eerlijk moet zijn.

hoop op veel reacties

2. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Hai Shellz, ben ik dan de eerste die jou mag feliciteren! Wat fijn voor je meid, na 6 jaar lang, pff.. het is je dan meer dan gegund! Helaas kan ik niet de ervaring met je delen, ben nog in de race voor een ei te zoeken ;) Geniet er maar van en alle geluk!

3. shellz

shellz Lid

4 jan 2009
    37
    0
    0
    nagelstyliste
    rotterdam
    dank je wel

Ja ik vind het allemaal heel erg eng.

Maar ik heb er geloof in dat het je gaat lukken hoor.

ik hoor al 12 jaar dat ik niet zwanger kon worden en me geloof bleef er wel altijd in geloven.

dus dat zal bij jou ook zeker gebeuren.

en hoe graag ik er nu ook van wil genieten .durf ik het niet egt.

moet gelukkig dinsdag gaan naar de gyn.

4. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Dat kan ik me voorstellen, ik dacht afgelopen woensdag dat ik een innesteling had, ik had een heel klein beetje roze.. maar de dag erna werd het bruin en daarna nog wat bruiner, nu was het vanmorgen rood. Ik moest eigenlijk pas volgende week vrijdag ongesteld worden.. Toen ik de "innesteling"had kon ik het ook zowat niet geloven en durfde het ook bijna niet (maar ik had zoiets van; dit kan toch zowat niet missen!) Gelukkig is het bij jou wel helemaal raak, ik zal je advies opvolgen en gewoon hoop blijven houden ;)

Fijn dat je in ieder geval al zo snel naar de gyn kan, zij kan je geruststellen en jij kunt genieten van een plaatje op een mooi tv-schermpje.. Wat leuk voor jullie meid! Hou ons hier maar lekker op de hoogte van de ontwikkelingen ;) (Kunnen de niet-zwangeren onder ons zich vast voorbereiden, haha!)

5. 4days

4days Niet meer actief

Gefeliciteerd, wat fijn dat je zwanger bent zeg! :D Zeker omdat iedereen zei dat dat niet kon.... Echt een wondertje! :D Ik voelde me trouwens ook alleen de eerste drie weken na de bevruchting vreemd, erna voelde ik me totaal niet meer zwanger (tot de buik kwam).

6. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    van harte proficiat,en nu "voorzichtig"genieten!

gtrzz bieps

7. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Heej ik heb dat ook hoor ik ben 1 hele week super misselijk geweest en toen had ik 2 a 3 dagen dat ik me totaal niet misselijk voelde en dus ook niet zwanger maar sinds gisteren ben ik gewoon weer misselijk hoor hihihi

8. ShirRem

ShirRem Lid

8 jan 2009
    8
    0
    0
    interieurverzorgster
    den-haag
    hoi..

ik ben nu al bijna 25weken zwanger..en ik heb ook nog steeds een beetje angst..denk dat dat normaal is..maar teveel angst moet je niet hebben dat is ook niet goed voor je kindje..
    je moet het allemaal afwachten en als het kindje niet goed had gezete dan had je het allang al gemerkt.
    het beste is gewoon van je zwangerschap tegeniete! dan komt alles goed! geen gestress of angst en als je het niet vertrouwd gewoon je vk bellen die staan altijd voor je klaar!

groetjes shirley en gefeliciteerd met je zwangerschap:d

9. Butterfly21

21 jan 2009
    14
    0
    0
    Hey hallo,

Wat super dat je nu zwanger bent joh!
    Echt een geweldig wondertje...
    goed van je dat je er zelf in bent blijven geloven.

Ik zou me niet teveel zorgen maken al snap ik het wel van je hoor! Maar zorgen maken betekend stress en dat is niet goed.. Ik voel me ook niet elke dag zwanger en alles verloopt prima!
    Ik snap dat je een beetje angstig bent dat het mis gaat of mis is, maar weet je als de testen zeggen dat je zwanger bent kun je daar vanuit gaan..

Ik zou gewoon lekker genieten, en het bezoek aan de gyn afwachten! Niet teveel aan denken dus!

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

11. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Gefeliciteerd, en het is zeker een wonder. Probeer er van te genieten.

12. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd!

Volgens mij zijn er best veel meiden die bijna geen symptomen hebben, maar ook hartstikke zwanger zijn. Kan me wel voorstellen dat je je ongerust maakt, zoals iemand al eerder zei, stress is niet goed, lekker genieten.. je bent zwanger, geweldig toch!

Liefs

13. danietje

danietje Nieuw lid

23 jan 2009
    4
    0
    0
    hey gefeliciteerd

en idd probeer er van te genieten heb zelf 2 mk gehad dus de angst zit er goed in maar gister dus een echo laten maken en het klopt gewoon :D en me zwangerschaps gevoelens dwallen ook een beettje hoor de ene week wat meer dan de andere dus no paniek en genieten ;)
    Liefs danietje

14. papatya2

papatya2 Lid

22 jan 2009
    6
    0
    0
    Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je angst hebt, dat heb ik zelf ook ( na 2 mk)
    Maar probeer er ook zeker van te genieten!

Liefs,

15. mitsu

mitsu Lid

10 dec 2008
    21
    0
    0
    Log. Medewerkster
    Haelen
    Gefeliciteerd, geniet er maar lekker van.

16. poekie83

poekie83 Lid

28 sep 2008
    32
    0
    0
    Gefeliciteerd geniet ervan het is jullie gegund!

17. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Gefeliciteerd en geniet er van :D

Deel Deze Pagina