Ben even de kluts kwijt... Ik was 3 dagen overtijd toen ik voor de 1e keer positief getest heb. Daarna had ik steeds last van bruine afscheiding en later werd het wat rood (het was niet zo veel als bij mijn normale ongi). Ik heb daarom een week later nog een keer getest en het was weer positief. De afscheiding duurt nu al bijna een week.... Ben ik nu wel zwanger of gaat het toch mis.. Ik weet het niet hoor, we waren al zo blij.... Ik heb nog 1 test liggen, die wil ik a.h. eind van de week doen, als ik zo lang kan wachten.
Kijk even bij megavette streep en toch ongi.. Ik had overigens ook een positieve test en ben toch ongi geworden of vroege miskraam. Maar daar gaan we gewoon niet vanuit.. Succes liefs Britt
Ze zeggen dat je als het mis gaat helder rood bloedverlies en echt kramp moet hebben. Zolang dat niet is, heb je nog een grote kans dat het goed gaat. Sterkte meid!
Brit als jij positief getest had (vaag of vet maakt niet uit) dan ben jij gewoon zwanger geweest. Vals positieve testen bestaan niet volgens mij.
Nee idd dat denk ik ook..Had enorm zere borsten en tepels..die overigens de dag dat ik ongi werd ineens weg waren. Ik had ook echt veel bloed en donker rood... Maar janne volgens mij niet...
Het ..kan..zo zijn dat je zwanger was, maar dat het mis is gegaan. Die positieve test kan nog wel eventjes blijven/is niet gelijk uit de bloed en daarom ook niet echt een graadmeter. Het kan beiden kanten op...het kan goed zijn, maar ook niet. Toen ik zwanger was en bruin verloor zei de vk tegen me:... "Testen heeft geen zin"...je moet afwachten zolang je geen krampen/pijn hebt..maak je geen zorgen, maar het bleek uiteindelijk wel mis te zijn gegaan. Je schrijft dat de zwangerschapssymptomen (borsten zeer etc) ineens weg zijn gegaan ..anders bel je toch even als je ongerust bent de vk of ha. Sterkte ! Mirre
Ik heb de cyclus voor deze ook een posi test gehad en werd wel ongesteld. Mijn huisarts adviseerde me om de nieuwe cyclus af te wachten want z\ij kon nu toch niets zien op echpo en in het bloed omdat het zwschapshormoon nog even in je bloed blijft. Ik temperatuurde dus zag dat mijn cyclus dus ook gewoon weer keurig opnieuw was begonnen (was dus een heeeeeele vroege miskraam geweest). MAar zie, toch echt zweanger geworden die maand!
Als ik jou was zou ik gewoon even naar de dokter gaan? Misschien kan die je wel wat gerust stellen.... Sterkte meis...
hey meis, ik had ook positief getest en had daarna ook wat helderrood bloed, maar heel weinig. als je geen hevige krampen heb, kan het in de meeste gevallen niet veel kwaad. is het bloeden nou wel gestopt? Is het bij die ene dag gebleven of meerdere dagen? Ik zou eind van de week nog eens testen, en als je het niet vertrouwd toch even de HA bellen.
Dat was vorige maand bij mij...heb daarna getest en toen was het nega. Ik zou als ik jouw Smeetje toch even langs de huisarts gaan... Liefs britt