Hey dames, Graag jullie ervaringen gevraagd. Vannacht rondstreeks 4.00 uur wakker geworden met (ik denk) weeen. Ze kwamen om de 5 minuten en toen weer langer en toen weer korter en weer langer (toch oefenweeen?) Op een gegeven moment moest ik er zelfs van overgeven zo pijnlijk. Tot rond 8.10 uur toen ben ik nog even weer in slaap gevallen. Ik ben net naar het toilet geweest en nu ben ik overduidelijk mijn slijmprop verloren met bloed er door heen . En nu heb ik wel weer telkens samentrekkingen en krampen in rug en buik. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik weet eigenlijk niet wanneer ik nu naar het ziekenhuis moet bellen en wanneer ik mijn vent zou moeten bellen die nog aan het werk is Help dames, ik weet het niet meer en ben ook zeer vermoeid i.v.m. de slechte nachtrust Groetjes hugbear p.s. ik ben 40 weken en 3 dagen zwanger
zou je mannetje zowieso bellen, al is het maar voor geruststelling dat je niet alleen thuis zit. ziekenhuis moet je bellen zodra je een uur lang stevige weeen hebt die echt regelmatig om de 5 minuten komen.
Ik zou inderdaad in jouw situatie ook nog even afwachten. Heb je nu nog weeën? Met je kerel bellen is sowieso een fijn gevoel. Dan weet hij ook hoe het met je gaat en kun je even je hart luchten. Misschien kunnen jullie samen beslissen of hij al moet komen of niet. Wel spannend, want krampen en de slijmprop verliezen is natuurlijk een overduidelijk teken dat je kleintje er aan zit te komen! Als het weer wegzakt en je voelt je niet te onzeker ofzo, dan zou ik gewoon lekker nog even wachten. Veel succes!
Hey dames, Even een kort berichtje van deze kant. Maandag is om 17.30 uur onze zoon Jayden geboren. Bleek dat ik al 6 cm ontsluiting had toen ik om 11.00 uur in het ziekenhuis kwam Verder goed gegaan en lekker vlot Groetjes hugbear
Gefeliciteerd met je vlotte bevalling en met jullie zoon. Fijn dat je die eerste 6 cm er al op had zitten, dan ben je al een mooi eind op weg. Ik lees nu net je topic en bij het eerste berichtje dacht ik al: ja hoor, dat is het echte werk!