weet iemand wat het is?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lieverdjuh, Sep 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    Goedemorgen

Om eerst te bginnen ben ik volgens mij dokter verder dan de balk, volgens de dokter ben ik al bijna 7weken.
    Ik ben al voor een echo geweest en ook zij wist het nog niet zeker hoe ver ik was al gaf de echo 5/6weken aan je kon alleen maar het vruchtzakje zien...

ik was 22juli voor het laast ongesteld en ik moest 19aug weer ongesteld worden maar dat ben ik niet geworden ik heb toen 22aug getest en zwanger! als jullie willen kunnen jullie dan voor mij uitreken hoe ver ik dan ongeveer al ben? dankje...

maar sinds 2 nachten voel ik trekken in me buik het doet geen pijn alleen dat trekken is dat normaal? volgens de dokter is het normaal omdat je baarmoeder steeds meer gaat trekken? ook heb ik heel erg veel last van me heupen met slapen komt dat bekend voor?

Veel Liefs Lieverdjuh...

2. sancho

sancho Actief lid

Apr 13, 2006
    391
    0
    0
    hey, Volgens 'mijn' berekening ben je idd 5 weken en 6 dagen.

Liefs sancho :p

3. fenniet23

fenniet23 Actief lid

Jul 22, 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    hoi hoi,

Ik kan het niet voor je uitrekenen, maar als je weet wat je eerste menstruatiedag van je laatste menstruatie cyclus was!?
    Moet je ff gaan kijken op

http://www.9maand.com/zwanger/zwanger/bereken.php

Daar kun je uitrekenen hoever je ongeveer bent.
    Veel suc6 en laat het me ff weten.

Dikke kus Fennita

4. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    oke dan , ja ik moet over 2weken terug komen voor een echo dus dan kan ik wel precies weten hoe ver ik ben...
    toch bedankt voor het uitrekenen...

5. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0

[/i] hey, ik ben net naar die site gweest en dan gaf ook aan 5weken en 6dagen dus het moet wel kloppen... toch bedankt he'

6. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    hmmmmzzz mijn vk zegt ook dat ik een week verder ben dan de balk aangeeft en bij die site ook....

misschien wat verkeerd ingevult??!! haha foutje...

Share This Page