vraagje over de boobs!

Discussion in 'Zwanger worden' started by ann82, Aug 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ann82

ann82 Actief lid

May 6, 2009
    392
    0
    0
    hallo meiden, ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kon er niet veel over vinden. misschien kunnen jullie me antwoord geven over wat het is?
    situatie is als volgt:
    3 weken terug voor de eerste maal ongesteld geworden na het stoppen van de pil 4 maanden geleden. Nu slik ik al die tijd zwangerworden van de etos en vrij meestal om de dag.
    Nu had ik afgelopen zondag een soort van menstruatiekramp, de afgelopen dagen misselijkheid 's ochtends en gevoelige onderbuik (eisprong?)
    Maar het meest gekke is, dat mijn tepels sinds woensdag een soort van vervellen (witte stukjes) en ze voelen echt behoorlijk pijnlijk.
    Misselijkheid is nu inmiddels over, net als de gevoelige buik, maar mijn tepels doen zo zeer dat zelfs een bh dragen met een naad, pijnlijk is.
    Is er iemand die dit herkent,misschien nog steeds ontpillingsverschijnselen?
    groetjes
    Ann

2. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Heej Ann,

Ikzelf heb altijd ontzettend veel last van mijn tepels ná mijn eisprong..je geeft aan 3 weken geleden voor het laatst (en eerst ;) ) ongi te zijn geweest..Dus het kan best je eisprong zijn (ook in combi met jouw andere symptoompjes..)

Liefs,
    Anna

3. P26

P26 Niet meer actief

In de eerste maanden toen ik gestopt was met de pil, had ik allemaal kwaaltjes, waaronder ook vreselijk zerer bortsten en tepels. Mij tepels zijn ook groter geworden. Na een x-aantal maanden, werden al mijn klachten minder. Nu af en toe nog last van de borstspieren, niet altijd rond de eisprong.

Share This Page