Hey meiden! Ok , dit komt waarschijnlijk heel onnozel over maar...zou het kwaad kunnen om (lekker heet) in bad te gaan als je zwanger bent? Zit nu nog iets voor mn nod hoor, dus heb geen idee of ik zwanger ben, maar vraag het me toch af! x
volgens mij is dat helemaal niet zo'n gekke vraag hoor... er was wel iets mee...misschien even googelen?..het heeft in elk geval invloed op de man zijn zaad en ik meen dat de sauna bv voor de vrouw ook niet zo goed is als je zwanger bent of wilt worden?.. nogmaals... even googelen, dan kom je het vast wel tegen..
hmm ik heb ooit ook wel eens gehoord dat het niet zo goed was maar dokter zei tegen mij dat het geen kwaad kon. wij hebben overigens alleen maar een bad en ik hou er van om erin te koken :d altijd gedaan en dokter zei dat het niet erg was
Ik ben gister ook nog gewoon in bad gegaan, ow wist niet dat je daar zelfs op moet letten en doe vanaf mijn ei al zo mijn best (had gelijk goed gevoel) geen alcohol, geen filet meer, doorbakken vlees etc etc.. Mmm..
De eerste drie maanden mag je geen te hoge temperatuurschommelingen in je lichaam hebben, zoals heet badderen en sauna, omdat dit voor afwijkingen zou kunnen zorgen. 'Gewoon' in bad gaan, niet te heet, kan geen kwaad hoor.