jah behoorlijk.. ben al een paar dagen ziek thuis... Straks ff de h.a. opbellen.. volgens mij heb ik ontstoken amandelen.. jah dat kan er ook nog wel bij.. afgelopen maandag ook mijn linker kleine inieminie teen gebroken.. grrrr
Ow bah we zijn allemaal bezig met ziek zijn. Ik ben al 3 weken thuis Kijk maar eens bij zwanger worden : Ja meiden vandaag is het, ben zenuwachtig. Liefs winnie
hee jakkie in ieder geval succes bij het z.h.!! heb net gebeld naar de h.a. mag om tien voor 3 komen. kon niet eerder, want er waren al spoedgevallen tussendoor... maar als het erger werd en ik kon helemaal geen adem meer halen, of de pijn werd erger, kon ik altijd de spoedtelefoon bellen.. goh... dat stelt me al een stuk geruster!! vriendje lief komt zodirect raketjes brengen.. mag ik lekker ongeoorloofd ijsjes eten en nog op advies van de doktersass. ook! sorry dames.. lekker offtopic!
Ja dank je meid we zullen het zo wel zien En de hele tijd ijsjes eten Het is er idd ook nog eens goed weer voor. Laat je straks iets weten hoe het bij de HA was, in mijn topic is makkelijk lees jij hoe het bij mij was en ik bij jou Liefs winnie
Vannacht om deze tijd kon ik inderdaad de slaap ook nog niet vatten. Vanochtend ben ik vroeg met mijn man opgestaan want we moesten zijn auto bij de garage halen voordat hij naar zijn werk ging. Om 9.00 was ik weer thuis. Ik ben weer terug naar bed gegaan ... heb ik geslapen tot 11.30 ! Heb het schijnbaar nodig ! Groetjes, Nikki F
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... =thuiswerk Ik doe dit werk alleen bij een ander bedrijf.. Groetjes Vera
IK kan nooit slapen lijkt wel de laaste week !! wil wel ben ook moe maar val niet in slaap !! bijna zondag !! ik hoop dat ik niet ongi word !!
ik sliep toon ook nog niet,ik ga sinds kort terug naar school en ben nog niet gewend aan het 'op tijd naar bed moeten gaan' pffff In het weekend slaap ik geweldig,maar zodra ik denk van:'oké,ik moet nu echt in slaap vallen' is het mis...
nou nog geen singaal dat ik iets moet worden dus gaat goed !! dus ga zo gewoon maar werken ihihi liefs