haai allemaal na lang wikken en wegen hebben we besloten om een huis te gaan kopen ..nu hebben we een huurhuis en dat schiet niet echt op... we hebben ons oog laten vallen op een leuk huis in een grote nieuwbouwwijk in Tilburg ..we hebben een bod gedaan vanmorgen en dat is geaccepteerd ..vanavond een 2e bezichtiging , en ook de man van de Bank komt vanavond langs ... Ik die altijd heeft gezegt ..verhuizen in een zwangerschap NOOIT!!! nu kunnen we waarschijnlijk al in het huis eind. Nov. begin Dec. ...en breekt de paniek/zweet me uit ... doen we hier goed aan ???????
Ah joh hartstikke leuk toch? Gefeliciteerd met het kopen van jullie huis! En een ding scheelt...je hoeft niet te slepen met dozen etc... Wij hebben op het moment een verbouwing en tja veel mensen zeggen ook moet je dat nu doen. Zit nu eenmaal niets anders op...en er overheen komen doe je ook wel weer! Succes.
@senseemillia owjah daar had ik nog niet aan gedacht dat ik dan geen dozen hoef te dragen omdat asjuh dan kwetsbaar en hoogzwanger is thx ..
Wij zijn ook net verhuist en ben toch echt hoogzwanger! De verhuizing op zich viel mee. Ik hoefde inderdaad helemaal niks te dragen en zei dus alleen maar waar alles moest. Het vervelende alleen is dat we nu wel tussen alle dozentroep zitten en vanwege mijn conditie kan ik maar erg langzaam en voorzichtig eens een doosje een voor een uitpakken. En dat is erg frustrerend. Dus zorg ook voor hulp NA je verhuizing als je net als ik niet mag tillen enzo.
Is wel heel leuk meid een nieuw huisje En kopen is zeker voordeliger dan huren, wij huren zelf ook. En ook leuk in tilburg wonen toch, wonen wij ook al heel onze levens lang!! Succes ermee vanavond meid Liefs winnie
Gefeliciteerd!!! wij zijn ook verhuist toen ik 30 wkn zwanger was En tja je hoeft weinig te doen op die dag, iedereen houd je in de gaten hahaha
Asjuh spannend meid! Een nieuw huis is zooo leuk! En inderdaad je kan al het zware werk van je af schuiven Hoef je alleen nog maar verf en behang enzo uit te zoeken en te genieten! En als je er eenmaal inzit dan wil je niet meer anders! Veel plezier!
Oh, wat leuk As! Gefelie meid, met jullie nieuwe huis!! Nou, het is ook spannend, maar probeer er maar van te genieten, ondanks de drukte, toch? Je koopt niet al te vaak een huis, dus het is wel een bijzondere gebeurtenis :-D. En precies: laat de mannen maar sjouwen, hihihi, jij bent zwanger, jij mag niet !!
@Mirre yep in de reeshof ,...niet echt spiksplinternieuw maar uit `93 maar we zijn net een 2e x gaan kijken en ik kwijl nog het is niet gigantisch maar zooooooooo leuk
Kijk dat is heel mooi toch !!! Ik heb 20 jaar in de reeshof gewoont en nu sinds maart wonen we samen in west ook heel leuk om te wonen. Welke buurt reeshof wonen jullie?? Liefs winnie
Ik heb in de Spaarnwoudenlaan gewoond, maar heel kort hoor (3 jaar geleden) Werk al jaren in Tilburg , maar kom uit t westen vandaar dat ik het weet. Spannend!
beter verhuizen nu , ze zien dat je zwanger bent dan net erna wat wij dus hadden ik heb mezelf voorbij gelopen en wat ik lang heb moeten bezuren wees voorzichtig met tillen en bukken en een fijne verhuizing
we wonen nu nog niet in de Reeshof ...ik zelf heb wel 5 jaar in de deinumstraat gewoont ...Tom heeft in de Grondsveldlaan gewoont...en nu wonen we in Noord componistenbuurt (vrije sector huur) We gaan nu naar een zijstraat van de bijsterveldenlaan de L buurt ( de kieviet) ...en we hebben der zin in ..waarschijnlijk overdracht 1 Dec.
Gefeliciteerd Asjuh! Wij zijn vorige week ook verhuist en ik heb ook helemaal niets gedragen, gelukkig. Het had ook niet gekund, want ik heb best een beetje pijn in mijn rug. Onderschat alleen het inpakken niet. Die rugpijn van mij is eigenlijk ontstaan door tig keer per dag te bukken en opstaan tijdens het inpakken. Ook nu bij het uitpakken moet ik een beetje uitkijken, maar ik had het nooit uit willen stellen, hoor. Het is zo leuk om het nieuwe huis in te gaan en te weten dat je kleine daar geboren zal worden en zal opgroeien! En het is jouw eigen huis, waar je mee kan doen wat je wil. Ik vind het zo veel leuker dan huren! Ik ben hier meteen al meer thuis dan in het andere huis. Pas op jezelf en geniet ervan! Vergeet geen foto's te maken! Groetjes, Dominique
Hallo ! Super ! Tuurlijk doe je er goed aan ! Te gek zeg ! Huren is een optie, kopen ook. Bij beiden draag je iedere maand veel geld af. Bij huren ben je het geld helaas kwijt en bij kopen is het min of meer toch een vorm van sparen want aan het eind van het verhaal is het huis jouw eigendom ! Prima keuze dus ! Geniet ervan en inderdaad ... schakel maar veel hulptroepen in ! Groetjes, Nikki F