Ik weet dat er een lijst bestaat van de dames die kunnen pendelen, maar ik heb al een paar keer iemand gevraagd en helaas is dat niet uitgekomen... Nu voel ik me bezwaard om de pendelmeiden weer lastig te gaan vallen, maar ik zou zo graag nog wat pendels krijgen! De pendels helpen me altijd om de moed erin te houden! Dus mijn vraag is wie er zin en tijd heeft om nog eens voor mij te pendelen... Mocht je het voor me willen doen, wil je me dan even via een pb'tje laten weten welke gegevens je precies van me nodig hebt? Wilma's pendel staat onder mijn banner en ik zou het fijn vinden als er nog wat pendels bijkomen! Dank jullie wel alvast!
He y meid, ik denk dat dit topic gesloten zal worden aangezien er al meerdere topics zijn die na enkele posts ook gesloten werden. wou alleen even zeggen dat nessy wel reageerd! en bij mij kwam haar pendel wel uit pin je niet te hard vast op pendels! dan kan het niet tegenvallen ook niet! (tegenvallen doet het altijd wel natuurlijk) suc6!
In dit topic staan meiden die pendelen. Die kun je gerust nog een keer mailen, want daarvoor staan ze in de lijst. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/15900-pendelen.html
Dank jullie wel voor de reacties! Ik heb de pendeldames toch maar even gepb't...voel me daar heleaal bezwaard over omdat ik ze niet ken en dan met zo'n vraag kom! Maar ik merk dat het het wachtbankje wat veraangenaamt voor mij, vandaar dat ik de pendels heel fijn vindt! Sorry mods, dat ik er weer een topic over geopend heb!
Sharon, kijk, dat geeft een mens weer moed: een uitgekomen pendel! Gefeliciteerd met je zwangerschap! En Alies natuurlijk ook! Hoop dat ik me gauw bij jullie mag voegen!
Ik begrijp het wel hoor! En bij het lijstje met pendeldames staan er best veel tussen die momenteel niet pendelen. Ik voelde me ook heel bezwaard, had 1 antwoord gekregen en heb het toen maar zo gelaten! Ze krijgen al zoveel aanvragen hé. Veel succes en ik hoop dat het snel raak mag zijn! Enne als ik kon pendelen had ik't voor je gedaan hoor Maar ik heb echt geen idee!!
Hihi, ik ook niet! Maar dank je voor je reactie, ik hoop dat ik wel wat meer reacties mag krijgen, maar is inderdaad afwachten! Is jouw pendel uitgekomen? Je bent iig wel zwanger, gefeliciteerd!
Dankje! Ik wilde het geslacht graag weten via de pendel. Ik ben pas op het forum gekomen toen ik al zwanger was maar wat 'aanspraak' zocht omdat ik niemand ken die zwanger is. Er was voor mij een jongetje gependeld maar het is dus een meid
Ow haha, dat klopte dus niet helemaal! Maar als ze maar gezond is met tien vingertjes en tien teentjes maakt het niks uit toch! Is ook wel een leuk verhaal voor later!
Ik heb ook meerdere meiden een pb gestuurd (30 juli en 22 aug) en die hebben nog steeds niet gereageerd. Van sommige kun je ook geen reactie terug verwachten.
@Bebek, Haha, ja het maakte ons ook helemaal niks uit maar ik vind kleertjes kopen voor een meisje nu stiekem wel heeel erg leuk, leuke jurkjes, rokjes enz. @Alies, ja ik had van de 6 aanvragen ook 'maar' 1 antwoord. Misschien zou het handig zijn dat ze de meiden die niet meer pendelen van het lijstje halen. Dan worden zij ook niet meer steeds gestoord met aanvragen.
Kan me voorstellen dat meiden overstelpt worden met aanvragen. Want ik heb het zelf ook gedaan dat pendelen. Alleen mijn langste wachtlijst was hooguit 3 weken voordat ik weer gereageerd had. Gemiddeld lag het bij mij tussen de 2 en 14 dagen. En ik vind ook dat die pendeldames die niet reageren even de moeite moeten nemen om zich af te melden, zodat meiden niet voor niets een pb sturen.
Toch is dat wel vervelend...je zit er toch op te wachten! Snap best dat de meiden overspoeld worden met pendelaanvragen, dus ik ben het met Lara eens dat ze dan even van de lijst afgehaald worden, zodat zij niet steeds lastig gevallen worden en de wachters niet teleurgesteld! Is jouw pendel eigenlijk uitgekomen? Lara, kan me wel voorstellen dat het leuk is om lekker van die meisjesdingen te kopen! Als ik zou mogen kiezen zou ik ook een geslacht weten, hoewel er veel meiden zijn die zeggen dat het niets uitmaakt! En dat doet het uiteindelijk ook helemaal niet! Bij ons is alles vreselijk gewenst: jongetje, meisje, tweeling, enz. Ik zou al de gelukkigste mens op aarde zijn als het ons überhaupt gegeven is!!
@Bebek, ja dat kan ik me goed voorstellen! Dan maakt het natuurlijk ook helemaal niks uit of het een jongen/meisje of tweeling is! Mag ik vragen hoelang jullie al bezig zijn? En is het jullie 1e?
Toen ik nog pendelde, pendelden we ook voor elkaar. Ik heb dus, schrik niet, 82 pendels totaal gekregen. 64 zijn er niet uitgekomen. 6 wel. Die hebben op zowel maand als geslacht gependeld. Nu heb ik ook nog 12 pendels open met alleen het geslacht. Maar daar zullen we 29 oktober pas achter komen wie er gelijk zal hebben.
We zijn nu anderhalf jaar bezig, maar wel met twee tussenpozen door twee hernia operaties die ik heb moeten ondergaan...En ja, het gaat om onze eerste maar aangezien ik al wat ouder ben (net 3 mnd 36), vind ik het wel spannend...
Oeh Alies, ik ben heel nieuwsgierig of ze nu uitkomen! Enne, 82 pendels??? Wow! Toch goed dat er nog 6 zijn uitgekomen! Van verschillende dames of van dezelfde? Heb al gehoord dat Nessy het vaak bij het rechte eind heeft...
ow lara, dan heb ik mss ook nog een kans dat de 2de een meid word zou ik erg leuk vinden. wel heel raar denk ik als het nu een meid zou zijn. ben al zo gewend aan dat piemeltje dus als het een jongen is ben ik er ook hartstikke blij mee ik denk zelf dat het weer een jongen word ik heb ook alle dames van het lijstje gepbd en alleen Nessy reageerde, ik denk zelf de dag erop al! en ze had het meteen goed van de rest nog niets gehoord en is nu toch al bijna 2 maanden geleden...
De goede pendels en de pendels die nog afwachten zijn, zijn van allemaal verschillende dames. Sommige hebben wel vaker voor me gependeld maar die kwamen niet uit. Degene die zowel op maand als geslacht hadden gependeld is de stand 3 jongens en 3 meiden. En van de 12 dames die alleen geslacht gependeld hebben is het 4 meiden en 8 jongens.