onze bank (waar ik nog steeds helemaal verliefd op ben) is helaas erg slecht aan het worden en we hebben geen geld om een nieuwe bank te kopen. nu gaan mn schoonouders hun woonkamer opknappen en een nieuwe bank kopen en krijgen wij hun oude (maar goede) bank. het enige probleem is dat ik hem niet mooi vind, maar gezien de staat van onze bank is het een goede tussenoplossing. het is een donker blauwe leren bank in een standaard uivoering. (zo eentje die in iedere familie/vriendenkring wel voor komt) ik wil hem een beetje opleuken, maar omdat het leer is kan je er geen kleed overheen gooien wat dat glijd eraf, kussen blijven ook niet al te best liggen. wie heeft er een ideetje voor zodat ik de bank toch een beetje een leuke uitstraling kan geven. liefs doris
als je er een wat dikker kleed over heen wil gooien dan zou je zo'n anti-slip kleed eronder kunnen leggen op rugleuning en zitvlak. (ligt normaal onder tafelkleden)
anti slip, of een leuke tafelkleed je kunt ze altijd met ruimte vastzetten met spelden en accessoires erop/naast
Meubelhoes online kopen | Wonen | Woontextiel & verlichting @ Neckermann.com# Hier heb je een voorbeeld van een hoes voor over een bank.