Hi meiden! Heeft een van jullie een idee wat ik kan doen tegen het afgeven van mijn handschoenen? Zijn helemaal leuk die dingen..TOT ik ze uitdoe zwarte handen! geen gezicht! Kan ze niet terugbrengen want heb ze cadeau gekregen en er is geen bon meer van... Het is van dat zwarte bont vanbinnen en leer achtig spul van buiten.. xx
Niemand echt een tip? Dacht zelf om ze misschien in water met azijn te leggen? Donkere kleding moet je de eerste keer toch ook altijd met azijn doen om de kleur vast te houden of iets in die richting? Baal er echt van , want zijn mega dure handschoenen en nu kan ik ze eigenlijk niet dragen!:x x
Er zit geen wasvoorschrift in.... Ok...handwasje dan maar he... Of water met azijn of water met wasmiddel erin?
Ik zou ze zelf even een nachtje in Azijnwater laten weken. Om de verf vast te zetten.. Koud Azijnwater dan he! En daarna ff heel goed uitspoelen.
shit..nou heb ik ze net in een emmertje met warm water en wasmiddel voor fijne was en wol gezet.... Water was met 5 tellen pikzwart..ga ze zo maar even uitspoelen ..dacht laat ze even 5 minuutjes in het water staan... ( dat wasmiddel voor wol ruikt altijd veel lekkerder als normaal wasmiddel..mmm heel mn badkamer ruikt heerlijk!) x