Hey Dames, Ik ben heel benieuwd wie er heeft laten pendelen en bij wie het al eens uit gekomen is. Heb me gister laten pendelen door AstridDI en wie vertelde me dat het in mei raak is van een meisje! Durf er niet vanuit te gaan omdat ik volgende week pas ga stoppen (19 maart) en dus de 23e voor de eerste keer ongi word. Maar ben wel benieuwd hahaha Hoor t graag van jullie! Liefs
Hi Meid, Ik heb wel vaak bij meiden gezien waarbij het klopt!! Echt heel bijzonder... Ik ben ook benieuwd naar mijn pendel . Hopen voor jou dat het uitkomt, zou super zijn toch?!!
Ja zou zeker helemaal super zijn!!! Maar wel al heel snel, dus ik durf eigenlijk niet te hopen.. Ik ga voor je duimen meid! Al hoop ik natuurlijk dat het eerder is dan September! Liefs
Mijn pendel komt waarschijnlijk wel uit! Heb vandaag een 2e licht roze streepje gespot op mijn kruitvattest..wel pas na een paar uur maar hopen dus dat ik nu niet ongi word. Over een paar dagen weer een testje doen als ik nog niet ongi ben en dan heeft AstridDi gelijk !!
Ik heb de foto van de testen in mijn fotoalbum bij mijn profiel. Het staafje is van de CB digitale maar die deed het niet dus had ik het staafje eruit gehaald..die van kruivat was van gisteren..wat denken jullie?
Pindakoek, ik heb even naar je test gespiekt, haha.. die is dik positief hoor, velen testen lichter met zo'n kruidvat Gefeliciteerd meid !!! fijn dat je pendel uitkwam
@ pindakoek: GEFELICITEERD........Maar je hebt wel vroeg getest is het niet? Any way zwanger is zwanger....
@ pindakoek: Meid het lijkt er sterk op dat jou pendel is uitgekomen! Ook vanaf dit topic gefeliciteerd!!!!!!
Je moet je naam en meisjes naam doorgeven en je geboortedatum en bij sommige geboorteplaats. Het verschilt wie het doet, sommigen zijn gestopt. Maar kijk eens bij dames in het onderschrift en pb die pendeldames gerust.
@pindakoek ! Geweldig dat je zwanger bent meis !!! Over 8 maanden hopelijk een pracht van een baby in je armen