Hallo, ben eind februari gestopt met de pil. Eind maart heb ik twee dagen heel licht bloedverlies gehad (normaal was ik zeker 5dgn ongesteld en deze 2dgn was het echt heel licht) ben nu weer dik een maand verder maar nog niets.. Ik ben sinds 2weken aan het temperaturen..in het begin was ik 36,5-36,7 nu sinds de 2de week ben ik steeds rond de 37 (36,9 en 37,2) Ik las dat als je zwanger was je temp hoog blijft. Heeft iemand enig idee hoe hoog een temp dan is bij zwangerschap.. denk wel dat ik deze week eens een testje ga halen. Ik heb af en toe last van steken in mijn buik maar verder geen pijn aan mijn borsten of iets anders..
hoi, volgens mij kan dat nogal verschillen, het ligt eraan wat je temp is voor je eisprong. ik dacht altijd rond of boven de 37 maar ik had nu een temp van 36.8 en ben dus wel zwanger ( ik hou het niet bij dus durf je niet te zeggen wat ik anders heb. )
Hier is m'n temp tijdens de zwangerschap tussen 37-37.4.. Maar als je de eerste week dat je tempt lager is dan de 2e week, heb je waarschijnlijk ergens tussenin je eisprong gehad. Houd je je temp ook bij in een grafiekje? Op inet kun je het doen met FertilityFriend.com, erg makkelijk, en hij geeft dan zelf ook aan wanneer je je ei waarschijnlijk hebt gehad.
Super die snelle reacties ik heb echter vanmiddag getest en die test was positief!!! ik wilde het niet geloven en deed nog eens een test en ook deze was positief! ik neem dus aan dat ik zwanger ben!! helemaal gelukkig! ik weet alleen niet hoe ver ik nu ben maar dat zullen ze op de echo wel zien..grtjes!!
Ben je nu dan al 2 maanden zwanger, omdat je laatste ongi maar 2 dagen was? En is je temperatuur deze maand van lager naar hoger gegaan.. of ben je nu 1 maand zwanger? ben even nieuwsgierig
@Meself, ik ben ook nieuwsgierig. Mijn tempratuur is sinds 2 weken hoger gegaan en gebleven. En die twee dagen bloeding of dat ongesteld was weet ik niet. Misschien kan het wel innesteling geweest zijn, denk je niet?
Gefeliciteerd! Snel de verloskundige bellen en vragen voor een echo zodat ze je termijn kunnen bepalen. Heb ik ook gedaan.
@Dieni.. Het kan idd een innesteling zijn geweest.. Zou te gek zijn als je nu al 2 maanden zwanger bent Ben echt heel erg benieuwd.. Laat je het hier nog even weten? Als het zo is (dat je 2 maanden zwanger bent) dan kan het dus dat je temperatuur eerst iets lager kan zijn en later pas hoger wordt.. daar ben ik even nieuwsgierig naar. Bij deze.. van harte gefeliciteerd!! Echt te gek meis! Geniet er maar van!
@ Dieni Dat is toevallig.. Ik wilde net gaan kijken hoe het er voor stond.. ik ben nieuwgierig en heel erg benieuwd .. Te gek voor je hoor!
Hey, ik heb de inwendige echo gehad. Men vermoed dat ik net zwanger ben een weekje of 4. Er waren nog namelijk geen hartkloppingen te zien. Er was wel een dooierzakje zichtbaar in de baarmoeder. Ik ben waarschijnlijk dus te vroeg met de echo..ik ben eens benieuwd. Ik moet volgende week dinsdag terug en we hopen dan meer te zien!
Oke, waarschijnlijk geen 2 maanden. Maakt natuurlijk ook helemaal niets uit.. ik was even nieuwsgierig of dan kon qua temperatuur. Wel fijn dat je volgende week weer terecht kan dan wordt het allemaal goed in de gaten gehouden. En hoe voelt het nu zo in het begin? Beetje onwennig nog denk ik?
ja inderdaad want door de zwangerschapstest ben je in de zevende hemel en na vandaag is het weer even spannend. Ben jij trouwens ook in verwachting of nog bezig..want kwa tempratuur kan het wel kloppen met die 4weken van nu..sinds die tijd is mijn tempratuur gestegen van 0,2 en 0,5..