Hallo allemaal, Wie o Wie kan mij helpen? 9 juli was de 1e dag van mijn laatste ongi. 19-20-21 & 22 flink geklust. Gister en vandaag niet lekker, erg moe, ziek gevoel. Kan dit wat betekenen?? Bij mijn vorige zwangerschap heb ik daar totaal geen last van gehad. Alvast bedankt
Lijkt me ook wat vroeg voor zwangerschapskwaaltjes. Maar net gestopt met de pil? Hoe lang is je cyclus normaal? Beetje weinig info. Denk dat je geduld moet hebben. Succes
bedankt voor jullie snelle reacties. Ben na de bevalling vn mijn zoontje niet meer begonnen met de pil. Normale cyclus van 28 dagen. Kan dit niet de innesteling wezen? Moet anders over 12 dagen oni worden of testen
het is nooit te vroeg voor zwangerschaps kwaaltjes. ik was na mijn ei wat uit eindelijk op vmk's is geeindigd meteen misselijk na 2 dagen. en zere borsten na 4 dagen dus dat kan gerust. (zelf ben ik ter wereld gekomen via KI. Mijn moeder was 1 dag later al meteen kots misselijk en wist ook meteen dat ze zwanger was )
Nou dat is wel erg snel ja, maar goed het kan wel ja. Ik heb niet echt last van me borsten maar ben wel inds 2 dgen erg moe en vaker zomaar ineens misselijk (heb ik ook geen last van gehad tijdens mn eerste zwangerschap) Het is gewoon maar ff afwachte denk k.. Hoop zo dat het raak is