klus advies gevraagd :)

Discussion in 'Zwanger worden' started by nijma, Nov 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nijma

nijma Bekend lid

Aug 16, 2010
    573
    0
    0
    limburg
    ik heb even advies nodig,

ik had gister een positieve ovu test, dus geklust ;)
    nu heb ik vandaag ook een positieve ovu test, is het beter dan vanvond weer te klussen of is morgen dan ook goed of beter. want ze zeggen dat om de dag klussen het beste is. nu weet ik het niet meer :(. of is morgen dan te laat zeg maar, is me eisprong dan weg.
    vanavond komt ook echt zo slecht uit, ik heb vroege dienst en me vriend is pas na 12 uur thuis

2. Lex

Lex Bekend lid

Oct 11, 2010
    517
    0
    0
    Hi Nijma,

In principe is om de dag genoeg. Dus als je gister geklust hebt, maar pas vandaag je eisprong, dan ligt er een voorraadje klaar.
    Elke dag schijnt idd niet 'goed' te zijn, want dan wordt de kwaliteit van het sperma minder...

3. nijma

nijma Bekend lid

Aug 16, 2010
    573
    0
    0
    limburg
    oke dank je wel. dus in pricipe hoeft vandaag niet. ik wordt meestal s'avonds ongi rond vijf uur. ik heb dan denk ik ook rond vijf me eisprong? maar klussen na de eisprong heeft dat ook zin of niet?

4. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Ik heb ergens gelezen dat de eisprongtijd te maken heeft met het seizoen..
    HEt eerste deel van het jaar in de morgen en het laatste deel in de nacht..

Maar laten we eerlijk zijn, er is geen test die aan kan geven welk moment je eitje de sprong in het diepe waagt..
    Het enige wat wordt aangegeven is dat je een hormonenpiek hebt!

Dus moet je proberen rond die tijd samen het gezellig te hebben.. De diehard zwemmertjes zwemmen door tot het eitje..
    HEt is zo'n onzeker gebeuren! Ik pleit voor een buikluik;)

Probeer te genieten van het "klussen" (vind ik eigenlijk zo'n domme term:D) met elkaar..

5. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Na een positieve ovutest springt je ei binnen ca 24-48 uur. Dus als ie vandaag ook nog positief is dan springt ie wrs morgen. Dan zou je het morgenochtend ook nog kunnen doen en evt morgenavond ( ervanuitgaande dat een gesprongen eitje ook nog zo'n 24 uur leeft?).
    Sowieso heb je al een goeie kans gemaakt met de keer van gisteren :)!
    Vanavond zou mooi zijn maar het moet ook nog een beetje gezellig blijven, toch? En wat betreft om de dag vrijen: ik denk maar zo: hoe meer zaadjes hoe meer kans. Als jullie het vandaag nog zouden doen dan gaat dat echt niet ineens ten kosten van de zaadjes van gisteren,. Er zou dan in de vrijpartij van vandaag minder zaadcellen zitten, maar ipv tig miljoen, iets minder miljoen... tsja, je hebt er maar 1 nodig he! Succes!

Share This Page