Hoi, er is vandaag voor mij gependeld voor in mei en in augustus! ben ook erg benieuwd bij wie het fout of goed was.. heb volgens mij een pol gestart maar weet niet of het gelukt is haha! ben benieuwd! groetjes, jipje
heey jipje hen een pendel voor juli dus ik weet het nog niet maar ben wel heel benieuwd naar de antwoorden hoor!
alles je door meerdere mensen hebt laten pendelen enne zegt nee en de andere ja klopt deze poll toch niet :S?
Idd. jammer ook dat veel mensen waarbij het wel uitkwam ,hier niet meer komen (en naar het zwangerschapsforum gaan) en er niet aan denken door te geven dat het klopte...begrijpelijk! Daarom hou ik zelf geen poll bij
gimena heeft de maand van mijn positieve test goed gependeld of ze ook het geslacht goed gependeld heeft, daar moeten we nog 2,5 week op wachten ik heb dus even half goed gestemd
Net terug van de gyn.. zwtest positief die was van vorige week donderdag... nu bij echo nog niks in bm.. alleen wat vloeistof, dus wss weer een bloeding die eraan komt... weer bloed afgenomen, en als morgen hcg gestegen is, gaat ze kijken waar het is... want het is niet in bm... als het gedaald is, wat ik hoop, dan is het een mk...
Ben ook benieuwd! Zelf heb ik 2 pendels voor juli, 1 jongen en 1 meisje. Hoop dat ze fout zijn en dat ik eerder zwanger ben .
aaah lieverd dit vindt ik erg om te horen wachten maar af op het antwoordt van morgen. denk aan je meis! als je ei kwijt wil me inbox is weer leeg dus je kan je hart luchten als je wil.
ik had twee pendels voor maart.. helaas gisteren SUPER ongie geworden... hopelijk komende maand raak!
Hier had ik 4 pendels voor maart helaas toch ongi geworden. Maar heb toch nog heel wat pendels staan dus heb niets ingevuld.
Ik heb even gestemd op 'fout', had er veel voor ferbuari en maart en ze zijn spijtig genoeg niet uitgekomen.
Ook ik had in maart 4 pendels en helaas ongesteld geworden nieuwe pendel gekregen voor mei! Groetjes Julia
ook ik heb meerdere pendels gehad maar tot nu toe nog geen 1 juist, helaas. Op naar de mei pendels hoop dat het nou wel raak mag zijn.