moi jou pendel was uitgekomen je had gependelt voor jan. bedankt nog en als ik het geslacht weet laat ik je ff weten of je die ook goed had.
Moi je had gelijk IK BEN ZWANGERRRRRRRRRR Dank je wel voor je pendel en als ik het geslacht weet laat ik het je weten. Je had me gependeld voor febr Jongen
Hoi meid, je had me gependeld met bevruchting januari 2011 enne dat klopt,ben nu alweer 7 weken en 2 dagen zwanger Je had net als ik een meisje gependeld hihi. De rest allemaal een jongen,dus ben benieuwd hihi. groetjes Bianca
vraagje: pendel jij eigenlijk de maand van bevruchting of de maand van de positieve test? Het is in ieder geval spannend voor je of je bij mij gelijk gaat krijgen... nog even geduld.
moi ik heb je een pb gestuurd hoop snel iets van je te horen ben erg benieuwd. alvast bedankt groetjes
Hoi moi, Ik heb je de 21ste een prive bericht gestuurt, ben benieuwd! alvast bedankt voor de moeite. Liefs ecl
Ik weet niet of je nu nog tijd hebt om te pendelen, maar ik heb je een PB'tje gestuurd met mijn gegevens. Neem de tijd, dan zie ik je PB'tje vanzelf verschijnen
Moi heeft een pendelstop dames, zie volgend topic http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/264175-pendelstop.html