Hoi meiden, Ik heb tarotkaarten & een pendel laten doen en daar kwam uit dat ik zwanger zou zijn in april 2011. Zijn er meer meiden die ook gependeld zijn voor April?
Hoi hoi! Mijn pendel zegt ook april... Door Gimena. Vandaag is mijn NOD, nog niets te bekennen... Zou ze het dan toch goed hebben?? Ik zou heel graag aan een andere pendelaarster of tarot kaart legster willen vragen of het raak is. Weten jullie wie er nu actief is?? Tot nu toe iedereen, behalve Gimena, reageert dat ze een pendelstop hebben. Begrijp ik natuurlijk, ze zullen vast massaal aanvragen krijgen. Weet iemand wie er geen stop heeft?? Thanks!! En voor iedereen in april, succes!! Ik hoop dat het uit mag komen!!
ik had ook april door gimena!! ben benieuwd!!! mag 14april bloedprikken! skattie: spannend hor!! hopen dat ze gelijk heeft!!!
Hier ook een pendel voor april van Allwoman. @Skattie84, Hanna pendelt ook. Allwoman ook, maar zij heeft via zp - pendels aan wanneer. Laatste keer afgelopen dinsdag tot 1230 uur. Even in de gaten houden dus. Hoop op goed nieuws voor je. Testje
het is denk ik idd leuker en gezelliger als er1 kletstopic is voor pendel in april. hierboven ergens staat de link...tot daar