pendelen

Discussie in 'Pendelen' gestart door chevelie, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chevelie

    chevelie Actief lid

    4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    ik ben echt op zoek naar iemand die voor kan pendelen ik heb dit jaar een msikraam gehad en verlang heel erg naar een kind, sinds mijn miskraam is mijn menstruatie ontregelt .ik heb al iemand gehad die voor mij gependel heeft maar zou graag meer reacie willen hebben.
     
  2. gimena

    gimena Niet meer actief

    dit is je 3 form al met het zelfde!
    als het je niet snel genoeg gaat waarom ga je niet naar een betaalde helderziende site???
     
  3. chevelie

    chevelie Actief lid

    4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    ik hoop dat je dit wel goed leest , als je mij niet wil helpen omdat ik nieuw hier ben , reageer dan niet op mijn berichten a.u.b . en buiten dien heb ik geen haast mijn vorige onderwerp waren niet goed gespeld. dus daarom dat ik t opnieuw heb geplaats. ik wacht gewoon geduldig af.ik heb vraag alleen maar hulp.er zijn zeker andere begrip volle mensen die mij willen en kunnen helpen.
     
  4. gimena

    gimena Niet meer actief

    PARDON???:x
    ik heb je uitgelegd dat je boven je form op pendelen moet klikken en dan zie je wie er pendelen.
    en dat je deze dames een pb stuurt.
    kan even duren voor je een antwoord terug krijgt.
    en dan krijg ik dit als antwoord sorry hoor.
    zoek het dan maar lekker uit.
     
  5. lautjuhhh

    lautjuhhh Niet meer actief

    de dames die hier pendelen doen dat in hun vrije tijd en voor de lol.. die hebben niet elke dag tijd.. dus geduld is een schone zaak..
     
  6. chevelie

    chevelie Actief lid

    4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    lautjuhh geduld heb ik zeker ik wacht gewoon mijn buurt af. gimena ik heb je prive berichten maar goed geen woorden meer.
     
  7. Lizzy14

    Lizzy14 Niet meer actief

    @Chevelie: Mij is altijd geleerd dat als je iets graag wilt of vraagt je altijd alsjeblieft zegt...
    Het is toch logisch dat wie eerder een bericht heeft gestuurd ook eerder een antwoord krijgt?
    Ik heb in februari een aantal verzoeken verstuurd waar ik ook nog niets op heb gehoord. Sommige dames hebben nog wel 60 verzoeken liggen en ook gewoon een eigen leven.
    Met deze reactie bereik je denk ik juist het tegenovergestelde..
     
  8. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    chevelie: Meid pendelen wil niet zeggen dat het daadwerkelijk zo uit gaat komen. Je moet je er niet op vast pinnen.
    Snap dat je het moeilijk hebt met je miskraam en zwanger worden.
    De meiden die pendelen hebben het heel druk.
    En wil je geen valse hoop geven!
    Heel veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak en blijft het dan wel goed gaan.
     

Deel Deze Pagina