Klopt het?

Discussie in 'Pendelen' gestart door Keeley, 21 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keeley

Keeley Niet meer actief

Als meerdere mensen hetzelfde voor je pendelen, klopt het dan meestal ook?

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Hoeft niet, maar het is weleens voorgekomen. ;)

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Nee. Hier bijna alleen maar meisje (stuk of 7) en is een jongen. Niemand had de maand goed

4. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had 4 pendels voor januari die allemaal een jongetje voorspelden. Helaas zijn ze niet uitgekomen. De pendels voor februari en maart helaas ook niet. Misschien de pendel van mei?? Ik hoop het, maar ik ga er maar niet van uit...

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Bij mij hadden toen 6 personen maand en geslacht gependeld. 3 daarvan hadden maand en geslacht goed, 3 hadden de maand goed en het geslacht fout.

Nog 13 personen hadden alleen het geslacht gependeld. 9 personen hadden het goed, 4 fout.

Maar er zijn ook heeeeeeeeeeeeel veel foute pendels geweest.

6. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap heeft één dame zowel maand als jaar en geslacht goed gehad. Helaas pendelt zij nu niet meer, voor zover ik weet.
    Tweede zwangerschap klopte met geen enkele pendel. Was ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap..
    Wij hopen nu op een derde zwangerschap.

7. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    zoals jullie zien heb ik pendeles voor mrt / april maar het is nog steeds niet raak dus we wachten het gewoon af

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    De pendels zijn ook gewoon voor de "fun". Ik zou proberen om er niet te veel waarde aan te hechten, hoewel ik het uiteraard ook erg leuk vind om een pendel te krijgen die zeer dicht bij het heden ligt :)

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vijf pendels voor Mei... en uitgekomen... zeggen jongen.... maar dat zien we over een maand of acht als alles goed gaat...

10. Jade86

Jade86 Bekend lid

Bij mij hebben 2 meiden voor de maand mei gependelt, dus dat klopt. Alle pendelaars die ik gevraagt heb naar het geslacht zeggen dat het een meisje is. Dat weet ik rond de 20 weken echo.

Deel Deze Pagina