Ik had 4 pendels voor januari die allemaal een jongetje voorspelden. Helaas zijn ze niet uitgekomen. De pendels voor februari en maart helaas ook niet. Misschien de pendel van mei?? Ik hoop het, maar ik ga er maar niet van uit...
Bij mij hadden toen 6 personen maand en geslacht gependeld. 3 daarvan hadden maand en geslacht goed, 3 hadden de maand goed en het geslacht fout. Nog 13 personen hadden alleen het geslacht gependeld. 9 personen hadden het goed, 4 fout. Maar er zijn ook heeeeeeeeeeeeel veel foute pendels geweest.
Bij mijn eerste zwangerschap heeft één dame zowel maand als jaar en geslacht goed gehad. Helaas pendelt zij nu niet meer, voor zover ik weet. Tweede zwangerschap klopte met geen enkele pendel. Was ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.. Wij hopen nu op een derde zwangerschap.
zoals jullie zien heb ik pendeles voor mrt / april maar het is nog steeds niet raak dus we wachten het gewoon af
De pendels zijn ook gewoon voor de "fun". Ik zou proberen om er niet te veel waarde aan te hechten, hoewel ik het uiteraard ook erg leuk vind om een pendel te krijgen die zeer dicht bij het heden ligt
Vijf pendels voor Mei... en uitgekomen... zeggen jongen.... maar dat zien we over een maand of acht als alles goed gaat...
Bij mij hebben 2 meiden voor de maand mei gependelt, dus dat klopt. Alle pendelaars die ik gevraagt heb naar het geslacht zeggen dat het een meisje is. Dat weet ik rond de 20 weken echo.