zoals de titel zegt na 3 jaar oefenen eindelijk weer zwanger en op een roze wolk of zou t een blauwe zijn omdat ik niet meer kan volgen wie er wel of niet pendelt plaats ik hierbij een oproep wie zou voor ons willen pendelen voor het geslacht van onze grote trots? krijgt onze mooie lieve dochter een broertje of een zusje? ik hoop van iemand te horen liefs
super gefeliciteerd!!!! Het is alleen wel echt de bedoeling dat je even zelf na gaat wie er op dit moment pendelen.. Deze dames doen het voor de lol en in hun vrije tijd en als je dan gependeld wilt worden, is het een kleine moeite om even de berichtjes door te scannen, want ze allemaal lezen hoeft niet eens, je ziet in een topic snel genoeg of diegene pendelt of niet Liefs!
dat snap ik wel alleen vind ik t erg moeilijk na te gaan want sommige doen t dan alleen tot een bepaalde tijd en dan kan ik dan 2 of 3 pagina's terug pas vinden en aagezien ik t met een mobiel moet doen is t haast geen doen dus dacht...iemand die t leuk vind om t evt. voor me te doen reageerd dan evt. wel