Nou de storm heeft overijssel al bereikt. Moet zo nog met de auto weg, gelukkig heb ik geen klein autootje! Nog meer provincies last?
hier wel r`dam niet normaal, regen,storm pff bah is er een hondenliefhebber die me hond uit wil laten hihihi 1 probleem je krijg haar zo bekant niet naar buiten haha
groningen een beetje,maar heb mijn kleintje wel voor de zekerheid thuis gehouden vandaag. ga niet weg.
Ohja Peetje, bij mij wel wind, maar niet zo keihard..... en we zitten vlakbij elkaar! gek he, hahahaha
Hier Zwijndrecht (tussen R'dam en Dordt in), maar hier begint de wind ook flink toe te nemen hoor! Dit in combinatie met de regen etc ..brrr.. En ik moet over een uurtje de weg op richting het westen Delft om precies te zijn! Dat ligt meer richting de kust dus ik hou m'n hartje vast. Boompjes val om mij heen hoor! Liefs Mirre
nou, hier in gelderland waait het loeihard! en het regent ook al, ben gelukkig net terug van de vk, blijf lekker binnen vandaag!brrr groetjes
Op www.knmi.nl geven ze echt een weeralarm. Ik blijf dus maar thuis vandaag, ga morgen wel weg. We hebben altijd de tv en computer nog
Ik wil ook binnenblijven ...maar we hebben ook nog een hondenkind die toch ook vanmiddag naar buitenmoet, maar ach dan is misschien de ergste storm voorbij (i hope so)
Hier ( Sappemeer ) begint het aardig de woeste kant op te gaan. KNMI heeft weeralarm vervroegd uit gegeven....vanmiddag en vanavond schijnt het helemaal horrorweer te worden dus voorzichtig alsjeblieft! http://www.knmi.nl/weeralarm_oranje.html
Nou meis, voorzichtig dus....en als het echt niet gaat dan gewoon afbellen...beter een dagje niet komen dan helemaal niet meer Klinkt misschien beetje overdreven maar een ongeluk zit in een klein hoekkie hoor!
nou hier in den haag ook niet normaal, moet er helaas 4 keer door heen om dochterlief naar school te brengen. normaal gaat ik op de fiest maar dat is nu niet te doen dus ben maar wezen lopen pffffffff......nog maar 3 keer vandaag!
Ja Chaya, ik ken dat, ben net ook terug van school en heb de poging wel op de fiets gedaan...het is maar een klein stukje maar je trapt je echt het hubeskalubes... en de bomen die langs de weg staan vind ik altijd een beetje eng...bij school staan van die dunne berken en het zou niet de eerste keer zijn dat er eentje afknakt... Dus strakkies ook maar lopen, de wind neemt alleen maar toe!
hier in naarden ook veeeeeeeeeeel wind. Ook 4 keer naar school. maar ze is nog niet leerplichtig, dus we blijven vanmiddag wel thuis!
Hier in Lisse waait het aardig, maar ik kan nog niet zeggen dat het echt al stormt. Wel veel regen. Omdat mijn mannetje late dienst heeft (om 9.00 uur weg van huis) heb ik om 8 uur de boodschappen al gedaan voor 2 dagen. Hoef ik er voorlopig niet meer uit. De oudste zit nog niet op school (gaat 27 februari voor het eerst) dus heb daar ook geen last van. groeten, Anja
Hier in Brabant en Zeeland gaat het ook flink te keer. Was blij dat ik eindelijk op mijn werk was! de auto ging flink heen en weer (heb een ford Ka). moet vanavond nog 3 kwartier terug gaan.
Hier in het zuiden begint het ook steeds meer te spoken. Ik heb hele kleine hondjes en die zullen straks wel bijna de lucht in gaan als we weer gaan wandelen. Vanmiddag moet ik nog naar het werk op de fiets, dan moet ik ook een brug over, daar was het gisteren al vreselijk, zal nu nog wel veel erger zijn. Ik baal dat ik daar niet met de bus kan komen. Ik moet dus fietsen. Bleh!