De pendel zegt mei 2011! Wie ook?

Discussion in 'Pendelen' started by Lizzy14, Mar 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hallo,

Ik heb inmiddels 2 pendels voor mei gehad en beide keren een jongetje!:D
    Meer dan leuk en ik ben ontzettend benieuwd of het uit zal komen.
    Zijn er meer meiden die een pendel voor mei hebben?

Het lijkt me leuk om gezellig te kletsen en deze 2 (slopende) maanden te overbruggen.

Groeten

Puck

2. Jade86

Jade86 Bekend lid

Hey Puck! Twee van mijn pendels zeggen ook mei 2011! Spannend he?! Ik zie dat er voor jou voorspellingen voor een jongen zijn, leuk!! Bij ons een meisje, ook echt super leuk!
    Het is echt lang he? Twee maanden 'wachten'. Nou ja, ik wacht niet af tot mei hoor, hier wordt deze maand en volgende maand ook al goed geklust.

Ik hoop met heel mijn hart dat de pendels uit zullen komen, en dat wij in mei allebei een positieve zwangerschapstest in handen mogen hebben! Liefs, Jade.

3. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik heb er zelfs 4 voor mei.
    2x jongen en 1x meisje en ik heb anais kaart laten leggen en die zei ook een meisje.
    Maar goed ik heb er ook nog een aantal voor andere maanden dus het is zowiezo spannend en wat duurt het lang he.

4. Rianne88

Rianne88 Actief lid

Jun 23, 2010
    259
    0
    0
    Hoi hier ook pendels voor mei 2x meisje.

Maar ook 4 pendels voor maart en 4 voor april. Blijft afwachten.

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Dag meiden,

Nou wat ontzettend leuk!!
    We kunnen dus allemaal niet afwachten tot het zover is haha. Laat Koninginnedag maar snel komen haha. Daar heb ik altijd zo'n zin in!

@Jade86: jij zit nu dus in je 3e ronde? Ik heb in november mijn mirena laten verwijderen. Toen zijn we er vol voor gegaan maar bleek mijn cyclus wat van de leg. Het was altijd 28 dagen, zelfs met mirena en nu snapte ik er geen hout meer van. Daarom eerst maar even rustig aan gedaan. Eigenlijk wilden we er pas eind mei weer voor gaan ivm de vakantie. Maar goed ik heb vandaag mijn eisprong en we hebben het vanochtend errug gezellig gehad dus ik hou er niet echt rekening meer mee.
    Spannend!!

@Anouk: jij dus 4!! Wauw! Heel spannend en dat wachten is slopend... Ik hoop van harte dat het uit komt :)

@Rianne: wat een prachtige avatar heb jij!
    Je hebt dus een pendel voor maart en mag over 3 dagen testen? Meid ik hoop van harte dat er 2 strepen vanaf spatten!

Liefs
    Puck

6. Rianne88

Rianne88 Actief lid

Jun 23, 2010
    259
    0
    0
    ik verwacht niets van deze maand, nu al oud bloed verlies dus verwacht dat het wel doorzet. Alleen dan heb ik nu wel ineens een korte ronde terwijl ik altijd 28 heb ( zijn al bijna 2 jaar bezig dus weet hoe mijn cyclus is.)

7. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ Rianne: oeh da's spannend dan. Hoop voor je dat het een innestelings bloeding is geweest.

@ Puck: Ik zit in ronde 3 nu idd. Ik heb mijn koperspiraal eind januari laten verwijderen. Ik heb met mijn spiraal een regelmatige cyclus gehad (rond de 30 dagen) Begin maart heb ik een vroege mk gehad. Maar ik richt me lekker op de toekomst nu. In mei ga ik trouwen dus een positieve test in mei zou wel echt heel leuk zijn! Goed bezig zo rond je eisprong!

@ Anouk: 4 voor mei? Dat is veel. Ik hoop voor je dat het uitkomt! Spannend allemaal he??

8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Probeer er zelf ook maar niet teveel op te hopen hoor.
    Wachten duurt lang iedere maand weer he.
    Ik heb er 4 voor mei maar hoop natuurlijk dat maart (heb ik er 2 voor) positief is voor mij.

Eind november gestopt met de pil en zit nu in ronde 4. Vind het zo spannend allemaal.
    Meiden die op het wachtbankje suc6 en anders op naar de volgende ronde.

9. Hope1979

Hope1979 Actief lid

Nov 18, 2010
    202
    0
    0
    Hoi meiden,

Wij zijn vanaf oktober/november zo ongeveer bezig voor een 2e... tenminste vanaf toen had ik een regelmatige cyclus van tussen 28 en 30 dagen. Heb veel laten pendelen. De meesten kwamen uit op mei 2011 voor een jongetje... alhoewel ik hoop dat het eigenlijk deze maand al raak zal zijn :) maar dat denk ik niet.

De eerste heeft 36 cyclussen geduurt, dus we hopen dat nummer 2 er niet zo lang over doet :)

Liefs,

Hope

10. VMiss

VMiss Bekend lid

Nov 24, 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi
    Ook hier 4 pendels voor mei! Maar ga mij er niet op baseren, aangezien ik al zoveel pendels heb gehad de afgelopen maanden die niet uitkwamen! Wat komt komt, hopelijk zo snel mogelijk;) voor ons allemaal!

11. Jade86

Jade86 Bekend lid

@: hope en VMiss: Welkom! Gezellig dat jullie hier mee komen kletsen!

Ik denk dat het inderdaad slim is om niet al te veel te focussen op de pendels (ook al vind ik dat moeilijk) Voor mij geven die pendels een soort van rust. Bij mij beginnen iedere maand een week voor NOD allerlei klachtjes (buikpijn,rugpijn, misselijkheid) en dat is puur van de spanning. Ik ken mezelf eigenlijk zo niet, ben normaal heel relaxed en maak me niet zo druk. Hoop dat ik deze maand vlak voor mijn NOD gewoon zonder al te veel stress af kan wachten...

12. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Rianne88: jeetje meid, dat verwacht je niet als je begint he? Vind je het lastig om jezelf steeds weer op te laden voor een nieuwe ronde? Ik hoop echt van harte dat er een pendel bij zit die uitkomt!

@Jade86: Wat heftig meid! Eerst die blijdschap en daarna dat verdriet. Knap dat je je er al weer zo vol voor gaat. Ik heb vorige maand te vroeg positief getest en werd vervolgens toch ongesteld. Dat zal ik dus nooit weer doen.
    Wat een waanzinnig vooruitzicht dat je gaat trouwen! Zijn jullie al helemaal klaar met de voorbereidingen?

@Anouk: Ik zal de komende dagen voor je duimen! Ga je testen op je NOD of wacht je het af?

@Hope1979: Voor jou dus ook jongetje in mei :)
    Dat het maar uit mag komen en dat je idd geen 36 cyclussen hoeft te wachten tot het raak is.

@VMiss: heerlijk zo'n nuchtere reactie! Ik ben het met je eens hoor, maar dat dit mijn eerste pendels zijn hoop ik stiekem toch ook heel erg dat ze gelijk krijgen ;)

13. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Jade: ik heb dat ook.. Ik ben heel blij dat ik een aantal cyclussen heb afgewacht om mijn lichaam even opnieuw te leren kennen. Er zit een duidelijk verschil in mijn cyclus met of zonder mirena. De typische klachten rugpijn, gespannen borsten, moe, ontzettend koud, veel witte vloed en humeur schommelingen zijn bij mij duidelijk gevalletjes PMS. Jammer genoeg begint dat een week na mijn ei al. Aan de andere kant kan ik mezelf dus niet meer voor de gek houden :)

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @puck14: Nod is vrijdag en dat is gebaseerd op een 30 dagen cyclus, ligt een beetje aan hoe ik me voel maar volgend weekend dus na nod pas testen. (gemiddelde is 30 dagen maar nod kan dus ook later zijn)
    Ben zo bang voor teleurstellingen, dat ik niet te vroeg durf te testen.

Hoe is dat met jullie eigenlijk? testen jullie vroeg?

15. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

hier ook een mei pendel, maar klets niet zo veel, zou zo nu en dan hier wel ff meelezen!

Succes allemaal!

16. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Anouk: knap dat je kunt wachten!
    Ik heb vorige maand te vroeg getest, licht positief. De dag erna ook en toen vervolgens niets meer en werd ik gewoon ongesteld. Dat doe ik dus nooit weer. In het vervolg wacht ik minimaal mijn nod af voor ik naar de testen grijp.

@Wolfje: welkom! En jij ook heel veel succes

17. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Ik ook voor mei. :D Alleen heeft ze er niet bij geschreven of het ook voor 2011 was .....?
    Ach ja....wie weet...

18. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Sarahlouise: Welkom! En laten we het hopen haha!

19. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Haha, ja dank je!!! Ik zal ook voor jou duimen! :D
    Ik heb net twee extra pendels aangevraagd. Ik ben benieuwd wat daar uit komt....

20. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Sarahlouise: spannend bij wie? Ik heb ook nog niet van iedereen reactie maar ben al heel erg blij met deze twee. Mijn lief heeft in november al gezegd dat hij het idee had dat het in mei zou lukken dus ik ben benieuwd of hij gelijk krijgt :)

Share This Page