Ik zit hier ongeduldig te wachten tot mijn man met dochtertje terug zijn van de ehbo! Ze is met de stoel tegen een kachelrand gevallen, met van de randjes, en het bloed stroomde eruit. Ik hoop maar dat ze snel terug zijn.Ik heb de andere op bedgedaan en nu maar wachten tot ik weer kan knuffelen
o, wat naar. Ik kan me voorstellen dat je je nu een beetje machteloos voelt. Je wilt haar vast graag vasthouden. Ik hoop dat ze er snel weer zijn.
O wat erg! Daar schrik je toch behoorlijk van! Ik hoop dat het meevalt en dat ze niet teveel pijn heeft. Sterkte!
Ze zijn weer terug, een uurtje gelukkig maar en ze heeft zich heel sterk gehouden, de dokter mocht alles doen en ze heeft prachtige stickertjes gekregen. Ze hebbne de wond gelijmd en het mag niet nat worden , maar na 24 uur gelukkig wel weer.We gaan nml op vakantie. Ik ben super trots opmijn meid, en dat met 2 jaar! bedankt voor julli e medeleven!
O wat flink van haar! Zoiets gebeurt altijd op zo'n moment als je net op vakantie gaat. Fijne vakantie!
hoi geukkig dat ze weer lekker thuis is maar toen ik het las dacht ik dat ze zeker en vast moest blijven. moest je er niet elke twee uur ofzo wakker maken?
dat hoeft alleen als ze na de val hebben gespuugd , dan vermoeden ze een hersenschudding dan moet je ze als ze zo klein zijn om de 20 min wakker maken om te kijken of ze nog helder reageren beterschap met je meiske en zeg maar dat ze heel dapper is geweest en een fijne vakantie
Zie het berichtje nu pas... jeetje gelukkig goed afgelopen! miloux wens je een fijne vakantie! Liefs Mirre