Hallo, Ik heb een vraag m.b.t het overzicht van de pendel onderwerpen. Persoonlijk vind ik deze nogal onoverzichtelijk en ik merk aan de reacties van de dames die willen pendelen dat zij dat zelf ook vinden. Ik heb het ze niet gevraagd, dus ik kan niet namens hun spreken. Dat doe ik dus ook niet. Maar aan hun reacties zie ik wel dat zij vaak dingen moeten herhalen zoals; "nee, heb nog niet aangegeven wanneer ik weer pendel". Of; "niet buiten bepaalde tijden pben aub, ik ben al zo druk". Dit is verwarrend voor de meiden die pendelen, ze zijn meer bezig met het legen van hun inbox dan datgene doen wat ze leuk vinden; pendelen. Voor dames die een aanvraag doen is het verwarrend, want wanneer pendelen ze nu wel en niet, zijn ze aanwezig enz. Een jaar geleden ofzoiets, was ik hier ook al. Toen was er in het subforum een onderwerp, ik meen gestart door Lotte. Hierin stond wat pendelen betekent en onder het bericht de namen van diegene die pendelde. Zou zoiets niet weer handig zijn? Dan weet je in ieder geval WIE er nog pendelt. Daarnaast zou je dan voor iedere pendelaar een onderwerp kunnen plaatsen, waarin ALLEEN ZIJ mag schrijven en daarin aangeeft of zijn die dag wel of niet pendelt en wat haar tijden zijn.Dan kunnen wij dat makkelijker opzoeken en worden er geen pbtjes meer verstuurd als iemand dat niet aangeeft. Een algemeen onderwerp ook misschien voor vragen, mocht iets niet duidelijk zijn. Is dit een idee? Nu moet ik een paar pagina's terug lezen om te zien of de desbetreffende dame wel pendelt. En over het algemeen kom ik best nog wel eens berichten tegen waarin staat dat mensen zich niet aan de tijden houden, heel onoverzichtelijk dus. Ook niet leuk dus voor de dames die zo lief zijn om dit voor ons te doen. Ik zou het niet leuk vinden als dat een reden zou zijn, dat ze er straks mee stoppen. Sorry voor het lange verhaal
Wel eens Misschien is het handig als de dames alleen in dat forum hun openingstopic kunnen wijzigen?(weet niet of dat kan) dan kan het daar in aangegeven worden.
Fijn om te lezen dat jullie dit ook een goed idee vinden. Ik hoop dat er in ieder geval meer duidelijkheid komt, zodat alles overzichtelijk blijft. Ik hoop dat de modjes hier iets mee kunnen.
lijkt me inderdaad een goed idee, maar dan zou ik die topics wel 'vastpinnen' bovenaan.. anders is het nog niet zo heel duidelijk... eigenlijk een beetje zoals bij de verloskundige ofzo. daar hebben ze ook een vastgepind onderwerp waarin ze zichzelf voorstellen. zou fijn zijn om ook zo iets te krijgen waar enkel wij dan onze uren kunnen zetten, zonder al die tussenposten.. Maar of het praktisch haalbaar is...
Ik hoop dat er nog een Mod is die wat meer duidelijkheid kan geven of het wel of niet haalbaar is? En of het mag natuurlijk
We zijn op dit moment bezig met het zoeken naar de juiste oplossing, zodra er meer duidelijkheid is laten we dat weten.
Dames, Graag ontvang ik een overzicht van alle meiden die pendelen. Tevens wil ik alle meiden die pendelen vragen een soort voorstel topic te plaatsen waarin je wat vertelt over jezelf, wanneer je pendelt en hoe je wilt dat de pendel aanvraag verloopt etc. Ik plaats dat topic dan als sticky in het forum. De forum software staat het niet toe dat jullie zelf dat bericht kunnen wijzigen dus dat moeten jullie dan even doorgeven via het melden icoontje (verkeersbordje met uitroeptekentje) van je bericht. Geef mij even seintje via pb zodra je je topic geplaatst hebt dan haal ik 'm omhoog en doe ik 'm dicht. Bestaande topics worden gesloten en/of verwijderd om het overzicht te behouden. Lotte
Lotte, dank je wel! Wat fijn dat er wat mee gedaan kan worden. Ik hoop dat het wat frustraties bij de dames die pendelen weg kan nemen. Super!
Dat zou inderdaad super zijn, want ik heb het ook weleens meegemaakt dat iemand dan geirriteerd reageert als je vraagt of ze pendelen. Dit zou voor beide kanten veel schelen denk ik.
dit is een hele goede oplossing ik pendel op het moment even niet meer maar zodra ik het weer doet ga ik het aangeven bij jullie fijn dat het zo opgelost kan worden!
Goed idee...even kijken of ik het goed begrijp: Wanneer je alleen tussen bepaalde tijden pendelt (en dus niet elke dag) is het dan handig om nu ook al een voorsteltopic te maken en zodra je weer pendelt het aan geven bij jullie dus?(dan wordt het dus steeds door jullie gewijzigd in het voorstelbericht?)
Vind ik een goede vraag. Ik pendel ook niet op vaste momenten. Als ik bijvoorbeeld morgen plots zeg: 'ooh ik wil wel pendelen van nu tot...' Passen jullie dat dan ook meteen aan? Of gaat er enige tijd over? Ik durf soms namelijk ook maar een half uurtje aanvragen aannemen.. Wel enorm fijn dat er een oplossing komt!! bedankt hiervoor!
Nou niet meteen, maar wel vrij vlot. Aanvragen die je in de tussentijd krijgt kun je die doorschuiven? Lotte