Nou meiden alle "leveringen" zijn gedaan (incl. die van vanmorgen) , zometeen om half 11 bij de gyn een afspraak samen en dan horen we wat de gyn van plan is... vanmiddag om 14.00 uur afspraak bij de uro voor alle uitslagen en hopelijk heeft 1 van beide in ieder geval iets goeds te melden... want de moed zinkt je op een gegeven moment wel in de schoenen, maar dat weten vele van jullie die al een tijdje bezig zijn alles vanaf...
Nou simpelweg K*T dus... de 1e x onderzoek 28 mlj waarbij werd verteld dat de concentratie laag was en weinig bewegelijk, ook waren er antistoffen aangetroffen.... 2e x 13 mlj. er is geen test gedaan op antistoffen dus dat weten we niet. kweek is goed, geen bacteriën of infectie's 3ex vandaag 20 mlj (hij vertelde niks over weinig bewegelijk of antistoffen) goede nieuws was dat de urineonderzoeken betreffende zijn nieren allemaal goed waren dus waarschijnlijk dat dat de reden is dat hij niets vertelde over antistoffen... door de gyn doorgestuurd om bloed af te laten tappen (ik) en over 2 wkn (na eisprong) nog een keer om het te laten testen op bepaalde hormonen die worden aangemaakt voor en na een eisprong... en de uro gaat een brief schrijven en dan is het afwachten op een oproep van het fertility gebeuren in Utrecht wanneer we langs moeten komen voor een afspraak en tja dan waarschijnlijk wordt zijn zaad bewerkt en ingespoten.... en als dat niet gaat dan weet ik eerlijk gezegd niet of ik wel verder wil want als ik het wel eens lees van sommige meiden (zonder of met kinderen) zet het toch echt wel een goede druk op je relatie... hij schrok zich al de p... toen de uro vertelde dat het heel goed mogelijk is om zaad uit zijn ballen te zuigen met een naald( hij heeft een fobie tegen naalden en al helemaal niet in zijn gevoelige gedeelte) dacht ik dat ie stijl achterover viel... dit terwijl ik begrepen had via deze en andere sites dat het toch niet zo is dat ze het uit zijn ballen "zuigen" via een naald?
waarom is het dan zo kut? mijn man had 4.6 milj zaadjes.. alleen dat zaad uit ballen met spuitje klinkt eng.. maar voor de rest is het toch positief.. ik zou nie weten waarom dit moet gebeuren, bij iui produceerd mannetje zelf zijn zaadjes en de worden bewerkt. misschien lees ik verkeerd?