Ben vanmiddag ongesteld geworden op dag 36 van de cyclus. Mijn vorige cycli waren 28,28,28,30,31. Is het logisch om 36 dagen als cycluslengte in te stellen voor de banner? Dat heb ik nu wel gedaan. Ik schrok wel toen ik zag: 22 dagen tot de eisprong. En worden mijn cycli nu steeds langer of........
Hoi, Ja ik heb dat ook ik neem gewoon een gemiddelde. En ben nu bezig om te tempraturen. De laatste bij was 34dagen ! Ja en de maanden duren nu helemaal zo lang poeh ! Groetjes
Ik ken het probleem. Mijn cyclussen worden ook steeds langer (laatste 37 dagen.... pff) Ik ben met ovulatietesten begonnen en had pas op dag 22 mijn eitje.... Succes! Groetjes Jelske
wat dacht je van een cyclus van 60dagen? en toch ik weet dat ik gewoon die ene maand niet ongie word, en toch hoop ik het iedere keer maar weer .... ik zou graag willen dat ik een cyclus had van 35dagen of zo iets .... maar ja je kan niet alles hebben he? Ik zou als ik jou was een lengte van 35 dagen nemen, mooi het gemiddelde toch? Succes meid! Dikke kus Swiggy
Mooie regelmatige cyclus heb je. Haha. Dat is dan ook het enige wat leuk is aan jouw cyclus. 60 dagen......hallo zeg! Balen. Jeetje. Heftig hoor.