Hallo, Ik heb al een paar keer geprobeerd om iemand voor me laten pendelen maar bijna iedereen hier pendelt alleen op bepaalde tijden en dat is eigenlijk nooit wanneer ik er ben (en dat is dus 's avonds). Ik snap heel goed dat je als pendelaar belaagd wordt met aanvragen maar op deze manier kom ik dus nooit aan een pendelaar Misschien is het handig om aan te geven wie er vooral in de avonduren pendelt voor degenen die alleen 's avonds online kunnen zijn? Ik neem aan dat er meerdere mensen in mijn schoenen staan en op deze manier niet aan een pendelaar komen? Kan hier misschien een soort van oplossing voor gevonden worden? Door de berichten op het forum bij het topic pendelen te lezen, kom ik niet echt veel verder. Alvast bedankt. Liefs van Apekop.
Hey meid, Ik gooi vaak mijn topic open 's avonds maar dat lukt ook niet altijd dus zou zeggen hou het in de gaten
het is echt een kwestie van goed opletten er zijn genoeg dames die s'avonds pendelen zo nu en dan. ik heb zelf ook vaker s'avonds gependelt. en daarbij ik denk dat de meeste pendelaars ook s'avonds moe zijn en blij zijn dat ze op de bank kunnen ploffen. en ik ben ook van mening dat wij (de pendelaars) ons niet hoeven aan te passen wij doen dit omdat we het leuk vinden en dus ook wanneer wij zelf willen. dit is overigens geen verwijt naar jou persoonlijk hoor, maar z'n berichtjes wekken helaas wel altijd eindeloze discusies op en er zijn al genoeg meiden door discusies gestopt met pendelen en dit is gewoon zonde.
Ik snap het wel voor de meiden die pendelen want je word plat gepbd maar soms zijn de reacties naar de vraagers wel heel erg vriendelijk... NOT... En das echt super jammer. En tuurlijk hoeven jullie je niet aan te passen maar die negatieve reacties terug is niet leuk. Sommige mensen weten gewoon niet hoe het werkt... Die weten ook niet dat jullie dezelfde vraag al vijfduizend keer hebben gehad. Maar goed, das 1 mening die niet bedoeld is om discussie op te wekken.. my two cents zullen we maar zeggen.
Sja... maar ik bedoel, als je al een half jaar niet pendeld, en het bericht helemaal naar de bodem is gezakt, dan nog aanvragen krijgen... super vervelend, en dan druk ik me erg netjes uit, maar misschien krijg ik nu eens last van de hormonen, dat ik het niet meer hebben kan... Kijken of mijn nieuwe handtekening helpt
Kijk, dat is nou een slimme oplossing. Als meerdere oud-pendelaars dat nou doen, ben ik al een stuk geholpen Goed bezig jij!
OOhh,,, ik blokkeer je, en ik vraag aan ZP of ze jou internet willen afsluiten...... *ook grapje natuurlijk*