Ja dat moet je aan lotte vragen, die gooide m dicht. Lotte; kan het forum niet gewoon open? de pendelaars kunnen nu zelf mensen eruit pikken toch? En als die pendelaars dat niet willen, hoeven ze het ook niet te doen.
Nou volgens mij pendelen al heel veel vrouwen niet meer wat ik doe is soms aangeven in de Nod forum dat ik pendel en dan wanneer en wie een verzoekje mogen doen ik zelf vind dat wel ideaal misschien is dat een Optie??
Ik weet eerlijk gezegd niet precies wat er aan de hand was met het forum hoor... Maar lijkt me een heel goed idee dat mensen die willen pendelen een topic openen, en dat mensen die gependeld willen worden zich daar melden... Ging het er trouwens om dat er 1000 losse topics kwamen van mensen die gependeld willen worden ? Misschien gewoon als regel dat je alleen in de geopende topics door de pendelaars om verzoek kan vragen, maar niet een los topic erover ?
@Gesina: Dan krijg je wel weer hetzelfde als in het pendel forum. Plaats waar je de post maakt maakt niet uit dan toch? Ik pendel ook overigens. @scarabee: Het probleem was dat er steeds pbtjes werden gestuurd terwijl mensen niet hadden aangegeven dat ze pendelden. Er word niet gelezen in de pendeltopics van het pendelforum.
Hmm kan iemand me uitleggen wat precies het probleem was dan, als het op deze manier ook niet mogelijk is ?
Ja precies het is behoorlijk irritant namelijk. Ik ben beginnend pendelaar hier dus voor mij valt het wel te negeren nog maar voor mensen die het al langer doen is het echt irritant. Ik denk ook niet dat je het voorkomt dat mensen je PBen. Al denk ik als mensen zelf vragen per topic in het pendelforum en wij daarop reageren dat het best kan werken.
ja ik denk dat het idd ligt aan de pbtjes!! gewoon een topic openen dat alleen pendelaars die kunnen starten en dat de andere meiden dan in dat topic kunnen reageren maar niet zelf een topic kunnen aanmaken . en dat ze niet naar de pendelaars een pbtje kunnen sturen. dat de antwoorden dan ook maar in de topic moeten worden gezet ??
Jaaa ik kan het me voorstellen !! Ik ben trouwens ook beginnend pendelaar Ben nu echt heeeel hard aan het nadenken hoe dit geregeld kan worden.. *kraak kraak
Nou ik ben niet een beginnende pendelaar en heb aardig wat gependeld hier en ik weet hoe ze kunnen zijn er moet echt een oplossing gezocht worden hiervoor!!
Maar dan wordt je toch overstroomd met mailtjes ? Of niet ? Want ik wil graag pendelen, maar 20 per dag lijkt me toch ook erg veel !! Zeker gezien ik soms wel 10 minuten bezig ben met 1 pendel
Gesina, wat ik hier typte was juist reactie op JOUW berichtje ... Ik weet eerlijk gezegd niet precies wat er aan de hand was met het forum hoor... Maar lijkt me een heel goed idee dat mensen die willen pendelen een topic openen, en dat mensen die gependeld willen worden zich daar melden... Ging het er trouwens om dat er 1000 losse topics kwamen van mensen die gependeld willen worden ? Misschien gewoon als regel dat je alleen in de geopende topics door de pendelaars om verzoek kan vragen, maar niet een los topic erover ?