Nog steeds aan het nadenken hier.. maar als ze geen PB kunnen sturen.. welke gegevens hebben de pendelaars dan minstens nodig ? Want naam en geboortedatum ga je niet open en bloot in een forum zetten neem ik aan ?
wat misschein ook kan is dat meiden het aangeven in de topic dat ze gependeld willen worden en dat je dan zelf uitkiest wie er gependeld kan worden of hoeveel en dat je zelf dan een pbtje stuurd naar die meiden of zoiets pfff weet het ook niet hoor
Ja.. dat is dan een beter idee.. En dat er duidelijk vermeld wordt dat er op PB berichten op eigen initiatief van mensen die gependeld willen worden NIET gereageerd wordt. En reactie op de pendel in het topic zelf plaatsen in een mooi overzicht lijkt me dan het beste. Kunnen ze gewoon het topic volgen en zien of er al gependeld is, in plaats van in een PB weer vragen Oja, en in het topic misschien duidelijk vermelden, hoeveel pendels de pendelaarster per dag doet, en wat de gemiddelde wachttijd is.
Ja anders worden jullie overspoeld met berichtjes. Maar tis wel leuk als jullie het weer doen , ik zit met smart te wachten hihihi ..
ohh ik wil ook weer gependeld worden ... vindt het best jammer dat het nu niet kan... Maar die pb was ook niet fijn he! Gewoon in een topic....is toch ook veel makkelijker allemaal....de pendelers reageren gewoon op wie ze willen dan...
ja lijkt me handiger want net zoals nu heb ik alweer 2 berichten in mn inbox gehad met de vraag of ik ze wil pendelen sommige lezen en luisteren echt niet pff...
Haha ik ook alweer. Beter dan de 25 die ik er had toen het pendel forum wel open was. Ongevraagd 25 he? Ik denk dat het goed is als pendelaars de mensen benaderen en niet andersom.
ben benieuwd. Ben aan het oefenen ermee en zou graag oefenmateriaal willen Jaaa ook mensen die niet meer zwanger willen worden. (grapjassen. Hahahaaa juist om het te testen)
Ook ik pendel al even een tijdje niet meer,ivm drukte omtrend mijn gezin,met 3 kids is het gewoon even pittig. Als ik er weer meer tijd voor zou hebben doe ik het zeker weer. Krijg ook nog steeds verzoekjes binnen van mensen die ik vaker gependeld hebt,maar goed ik heb sommige al uitgelegd dat ik het nu stukken drukker hebt. Wil het binnenkort wel weer oppakken