Pendelen

Discussie in 'Over deze site' gestart door Beheer, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Ben heel benieuwd!!

Heb alleen mezelf een keer gependeld en moest er wel beetje om lachen, ketting slingerde echt hard heen en weer en als ik een vraag stelde, dan twee andere en weer dezelfde was ineens de ja een nee geworden en andersom.

Denk ook dat geen optie is dat mensen hun prive gegevens zomaar neerzetten en het liever via pb doen.
    Denk voor de pendel meiden ook fijner om de mensen die gependelt willen worden zelf een PB sturen zodat ze het kunnen doen in hun eigen tijd en niet hun inbox bomvol hebben staan.

2. Alita

Alita Niet meer actief

Maar wat ik me afvraag he....als je nog niet gestopt bent met de pil...zoals ik hahaha en nog niet zo goed weet wanneer we dat wel gaan doen ergens dit jaar...kun je dan nog gependeld worden....? En dan heb ik het erover wanneer we weer zwanger mogen worden

3. z0nne

z0nne Niet meer actief

Zoals ik heb begrepen, kun je alleen als je zwanger bent niet gependeld worden ;)

4. Alita

Alita Niet meer actief

ah oke......:D

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heb ik nog nooit van gehoord!!;)

6. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Je kan altijd gependeld worden :D

7. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ik ben wel benieuwd of je al reactie hebt gehad :)

8. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

nee heb nog niks ontvangen!

9. z0nne

z0nne Niet meer actief

Eigen ervaring ;) toen ik zwanger was moest ik toch eerst bevallen voordat de lieve pendeldame voor mij wilde pendelen ;)

10. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Voor de pendelende dames:

Ik vind het echt super dat jullie dit gewoon op/voor het forum willen doen!

Kan niet wachten tot het pendelforum opengaat,want ik zit met een paar brandende vragen! :D

11. angela33

angela33 Actief lid

7 mei 2011
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi

ik zou gewoon een onderwerp openen en dan kunnen vrouwen zich melden als ze gependeld willen worden en dan is de keus aan jullie wie je gaat pendelen.
    en wat is het probleem als er wel naam en geboorte data in staan, we zijn toch vrouwen die allemaal hetzelfde willen.
    als je gependeld bent kun je het toch weer weg halen

groet angela33

12. Ior

Ior Niet meer actief

het probleem is dat iedereen hier kan kijken. Ik heb een nogal weinig voorkomende naam en heb liever niet, dat mocht ik gegoogled worden, mensen erachter komen dat we bezig zijn voor een kleintje. Dus snap best dat meiden hou naam niet op het forum willen zetten.

Heb in een ander topic gelezen dat het pendelforum deze week weer open gaat :D

13. angela33

angela33 Actief lid

7 mei 2011
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    oh oke, ja dat begrijp ik ook wel weer ja,
    ik ben benieuwd

14. Alita

Alita Niet meer actief

oh nee hoor ga niet mijn naam en geboortedatum hier neerzetten...

Maar gewoon een berichtje en de pendelaarster kan dan reageren dat ze wel wil pendelen?? Dan blijft het voor hun ook leuker!

15. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik heb van Lotte begrepen dat ze ermee bezig zijn het pendel forum te reorganiseren en te heropenen. :)

16. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Leukleukleuk!!

17. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

ik wil ook wel pendelen voor de dames hier, maar als ik het zo goed begrijp is het dus heel druk?
    ik wacht af wat de oplossing word en dan zal ik eens kijken of ik ga pendelen,
    heb genoeg tijd maar die wil ik niet invullen met alleen pendelen ;)

18. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

okay, punt is duidelijk, eerste pb is al binnen ;) lezen aub!

(neem aan dat dat dus het probleem was pendelaars?)

ik heb nergens gezegd dat ik NU ga pendelen :cool:

19. Ior

Ior Niet meer actief

Ja dat was inderdaad het probleem, dat mensen niet lezen. Erg jammer. Vond het ook erg jammer dat het forum daardoor dicht ging. Er zijn dan heel veel meiden de dupe, van een paar die niet goed lezen:x

20. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Dat is denk ik alleen op te lossen als de pendelaars die PB's rechtstreeks de prullenbak in bonjouren, en er verder niet naar omkijken. We kiezen dan zelf voor wie we pendelen en voor wie niet, dus als ze niet goed lezen en toch mailen.. tja.

Kunnen we niet iets opzetten dat je een pendel kunt winnen, wie het getal tussen de 1 en 200 goed heeft geraden, die krijgt een pendel van de persoon naar keuze.. krijgen we het in ieder geval niet al te druk ;)

Deel Deze Pagina