Zou inderdaad wel leuk zijn als er weer dames konden pendelen. Ik ben namelijk heel benieuwd van wat ik nu zwanger zou zijn, Is it a Boy or a Girl??? hihi
Leuk als er weer op een normale manier gependeld kan worden hier. Want het werd indd te gek. Hoop dat er een goede oplossing word gevonden.
Het zou inderdaad leuk zijn als het weer op een normale manier zou kunnen gaan. Vooral voor de meiden die pendelen.
Het forum is weer open, je kunt aan mij doorgeven of je wilt pendelen dan plaats ik je erbij en verder kan het forum gebruikt worden voor uitslagen en kletsen over pendelen.
hey moet je je opgeven als je een pendelaarster bent of als je gependelt wilt worden? ik kan helaas niet pendelen.
Thx Lotte!!!! @Angela; Je kunt het doorgeven als je zelf wilt gaan pendelen hier op het forum. Kijk even onderaan de pagina in het pendel forum bij de sticky van Lotte. Daarin staat wie er nu pendelt. Je kunt de pendelaar dan een pbtje sturen. Staat allemaal uitgelegd in de sticky!
ik ben misschien blond maar wat bedoel je met kijken bij sticky van lotte? ik keek bij pendel forum maar daar staat nog niks bij.
@Lotte: Is het misschien een idee om er nog even bij te zetten welke gegevens de pendelaarster nodig heeft om te kunnen pendelen. Ook of ze elke vraag beantwoord of alleen over bevruchting of geslacht bv.
Lees deze link maar even door: http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/340308-werkt-pendel-forum.html
ik heb het gelezen. maar staat er dan van af nu niet meer bij dat die persoon pendelt? je stuurt ze gewoon een pb en dan zie je wel of je gependelt word? sorry hoor voor al die vragen
Hieronder een overzicht van de leden die pendelen. Wil jij ook op deze lijst omdat je pendelt, stuur me dan een privé bericht met je gegevens. burningkarma Gebruik het forum niet om te vragen of er iemand voor je kan pendelen maar stuur gewoon een privé bericht naar één van bovenstaande leden met de eventuele gegevens. Sorrie, maar wat is hier niet duidelijk aan dan???