vinden jullie dat ook dat altijd die kado boxen voor de mama en de baby is : en niet voor de papa : meestal zit er wel wat bij voor als je nog een kindje hebt een kleurplaat of zo
De dozen zijn idd veelal voor de mama`s en de baby , maar de papa word niet altijd vergeten ! Ik had ( wel al 2 jaar geleden ) in de etos box een scheermesje zitten (met houder en extra mesje ) van de Mach3 , volgens mij Hehe , en ik gebruik zelf toch echt geen scheermes van de mach3 ( of wilkenson , dat kan ook nog ) . Groetjes Joyce
Ja dat vond ik eerst ook. Ik zei ook tegen mijn vriend, wat raar dat er zo weinig of vaak niks voor de vader is. Maar mijn vriend kwam toen met het heldere idee dat er gewoon soms geen vader is, en natuurlijk wel altijd een mama. Tja zit wat in natuurlijk. Maar toch wordt de vader veel vergeten tijdens een zwangerschap.
op www.difrax.nl kan je wel de daddybox aanvragen.maar je moet eerst zoveel produkten gekocht hebben volgens mij.
Deze had ik ook al bij gratis & aanbiedingen gezet. Ik zag dat bastiaan ragas hem kreeg ter promotie dus heb ff gezocht Alleen jammer dat ik mijn bonnen weggegooit heb hahaha domme doos