Ik heb zaterdag ochtend een test gedaan en die was echt helemaal omo wit. Ik heb 16 april een hsg gehad een week later me eisprong en op de goede dagen geklust dus had deze maand echt hoop dat het raak zou zijn. En dat is het echt weer een teleurstelling. Nu is het weer afwachten wanneer ik ongi word had vanavond al wel wat krampen recht onderin net of ik me eisprong zou krijgen dus denk dat ik het morgen weer word. Baal echt enorm. Sorry moest het ff van me afschrijven.
Ik ken je gevoel. Als je echt weet dat je op het juiste moment geklust hebt en dan toch weer ongi wordt, wat een teleurstelling . Maar je hebt er in elk geval alles aan gedaan! Houd moed en veel succes volgende ronde!
Wat ontzettend rot voor je zeg.. Gemeen is dat he, die teleurstelling elke keer, helemaal als je er zo positief voor bent gegaan. Ook die hsg zal je extra hoop hebben gegeven. Echt zwaar balen! Is er echt geen hoop meer? Weet je zeker dat je je eisprong de 23ste hebt gehad? Of kan je toch te vroeg zijn geweest met testen? Ik hoop het laatste. En als het morgen toch doorzet, dan hoop ik echt dat je heel snel zwanger mag raken.
Herkenbaar! Al heb ik nu nog geen klagen, maar met de eerste duurde het ook 1,5 jaar (3 x misgegaan in die tijd) Máár wat ik dan steeds dacht (en nu vandaag ook even) Elke ronde kom je dichterbij het moment het wel lukt Ook probeer ik me er op in te stellen dat het nog wel even gaat duren. Dan kan het alleen maar meevallen. Maar makkelijk is het niet altijd. Succes!
Hoi, Ik ken het gevoel. Eerste ronde na HSG niet raak. Nu in de tweede ronde en gisteren en vandaag een positieve ovulatietest gehad.We zijn dus volop aan het klussen, maarja toch weer bang dat het ook deze maand weer op niets uitloopt. Het enige wat we kunnen doen is geduld hebben en hoop houden. Good luck!
De moed niet opgeven. Had ook vrijdag een omo-witte test! En vandaag duidelijk positief! Ik duim met je mee!!
Bedankt meiden voor de lieve woorden. Ik ben vanochtend echt heel erg ongi geworden. Ik baal echt. Wanneer mogen wij een brusje krijgen voor onze zoon.
Balen meid, ook ik herken het gevoel. Wij zijn dan nog wel niet zolang bezig, maar toch teleurgesteld als ik weer ongesteld wordt. Afgelopen ronde ook zeker mijn ei gevonden, braaf om de dag geklust en rond mijn ei zelfs nog vaker.....en toch ongesteld. En dan helpt dat 'ongesteldheids-gevoel' incl. chagerijnigheid, buikpijn, nergens zin in, niet echt om je beter te voelen he? Kom op meid, ook voor ons komt vast wel een keer die positieve test!