Goedemorgen dames, Ik zit vandaag op dag 27 van mijn cyclus. Zou normaal donderdag ongesteld moeten worden (heb een cyclus van ong. 29 dagen). Nu heb ik vanmorgen vroeg (zo rond half 8) een heel klein beetje roestbruinig bloed verloren. Ik heb dit nog niet eerder gehad, normaal als ik ongesteld word, is het gewoon in 1 keer huppakee. Het inlegkruisje dat ik daarna in mijn onderbroek geplakt heb, is nog steeds schoon. Ongi te vroeg of zou het nog een innestellingsbloeding kunnen zijn? Heeft iemand daar ervaring mee? Mocht het een innestellingsbloeding zijn, ik wil liever geen vroege test doen. Het kan natuurlijk nog misgaan voor NOD. Ik heb wat lichte krampjes laag in buik en al dagenlang gevoelige borsten (kan er niet eens op liggen, terwijl ik graag op mijn buik slaap), mijn tepels zien er ook anders dan anders uit (groter en veel meer van die bultjes en die zijn ook dikker dan anders).
Tja, ik heb altijd iets roze/bruin verlies voor mijn ongi. Betekend natuurlijk niet dat je niet zwanger kan zijn. Misschien komt het bij jou wel door een innesteling, wie weet! Nog een paar dagen en dan kan je testen! Succes!
Ik word ook meestal 2 tot 3 dagen eerder ongesteld, dit kan ook per cyclus wisselen. Het kan beide kanten op, afwachten is moeilijk, ik weet het!
Hoi Melanie, ik heb dit zowel elke keer als ik ongesteld moest worden gehad en ook toen ik zwanger was. Dus het kan beide zijn! het afwachten is verschrikkelijk, ik weet er alles van (1,5 over gedaan om zwanger te raken)..... Maar je zal toch geduld moeten hebben of een vroegtest moeten doen. Toen ik zwanger was, heb ik wel gewacht op mijn NOD. Ik had nog iets eerder wat bloedverlies en ineens stopte dat weer. Dat is duidelijk een innestelingsbloeding geweest! Ik help het je hopen!! Mijn zwangerschap is bij 11 weken helaas een miskraam geworden..... echt ontzettend verdrietig. Nu helaas weer het ellendige traject van afwachten in.... Succes!