Hoi Meiden, Ik ben vandaag 15.2 weken zwanger, en heb vandaag de angelsound binnen gekregen. Gelijk geluisterd natuurlijk, kon hem wel vinden, helemaal onderin mijn buik. Maar het hartje klopt helemaal niet zo snel, tenminste niet zo snel als de eerste keer, toen was het echt als een sneltrein.. Nu was het gewoon rustig, ik had gedacht dat ie heel snel zou zijn, maar niets is minder waar, was een rustige hartslag... Ik heb het niet per minuut geteld, want dan word ik nog onzekerder haha.. Ik ga ook niet de VK bellen, die zien me aankomen.. Moet a.s. woensdag weer heen, vandaar.. Maar vroeg me af of er hier meer meiden zijn die dit hebben? Lag de kleine misschien gewoon lekker te chillen/slapen..? Dan is het natuurlijk ook rustiger...
1 van onze kindjes had vandaag op de echo ook een wat tragere hartslag. Een paar minuten daarna weer een sneltrein. De gyn zei dat het vaker voorkomt doordat het nog een onrijp hartje is. Ik hoefde me nergens zorgen om te maken!
Waarschijnlijk is t je eigen hartslag, ik had dat eerst ook, onder bij mn buik zat ook mn eigen hartslag, toen zocht ik even door en toen vond il die van mn baby, das nogal n verschil..... Succes
Ik denk niet dat het mijn eigen was, want ik heb tegelijkertijd mijn eigen hartslag gevoeld in mn hals.. Even checken idd of het niet mijn eigen was.. Dewy, ik hoop dat ik straks ook nog een sneltreintje hoor! Ik maak me ook niet heel veel zorgen hoor, het komt toch zoals het komt, en je kan er toch niks aan doen...
Ik zou in eerste instantie ook zeggen dat je je eigen hartslag hebt gehoord. Dan zit de baby er soms net achter . Had ik aan het begin ook en zocht dan even door en dan vond ik hem . Overigens kan ik me best voorstellen dat er een verschil is in hartslag bij baby in rust en baby die actief rond zwemt.
Ik zeg ook, het is je eigen hartslag. Heb hetzelfde meegemaakt. Heel enthousiast dat mijn angelsound binnen was, ook rond de 15 weken. en ik natuurlijk meteen luisteren, kreeg het hartje aardig snel te pakken maar......wat klonk die langzaam! Dus ga je inderdaad niet meteen zorgen maken en probeer het later nog eens.
Oh echt? Nu begin ik heel erg aan mezelf te twijfelen.. ik heb het een paar keer geprobeerd, en kwam steeds op hetzelfde plekje uit waar ik dan het "hartje" hoorde, als ik ook maar 1cm verschoof, dan werd ie steeds zachter.. Kan dat mn eigen hartslag zijn? Zo net boven m'n vagina?
Ik denk ook dat het je eigen hartslag is.... En je eigen hartslag klinkt met de angelsound ook anders dan dat je het voelt.... Dus nog even goed zoeken en ander misschien een week ofzo wachten.... Ik zou in elk geval niet onzeker worden nu!
Weet ook bijna zeker dat het je eigen hartslag is. Bij de vk hoor ik die ook vaak voordat ze de hartslag van de baby te pakken heeft. En dan zit ze ook onder mijn navel met de doppler.
Ik heb in het gebied onder mijn navel ook vaak m'n eigen hartslag te pakken. Dat klinkt vrij rustig. Afhankelijk van hoe goed ik onze uk hoort klinkt dat ergens tussen een stoomtreintje (ver weg) of een galopperend paard (heel dichtbij) Misschien straks nog eens proberen? Best kans dat je dan wel een snelle hartslag hoort omdat je kleintje er net wat beter voor ligt.
Klopt meiden! Het was mijn eigen trage hartslag.. ik heb heel even de kleine gehoord, ging lekker snel, maar hij/zij bewoog nogal dus kon hem zo snel niet volgen.. Mijn man heeft het verschil ook gehoord tussen mijn en de baby.. Gelukkig..
Fijn dat jij en je man jullie kleintje nu hebben kunnen horen! Het is altijd even zoeken waar zo'n uk nu weer uithangt
dat kan zeker heb ik ook gehad mijn hartslag zit daar namelijk ook bevestigt door ht ziekenhuis...hahaha ik namelijk iedereen laten luisteren naar het hartje van de baby heel trots achteraf in het ziekenhuis bleek dat mijn eigen hartslag te zijn dus maar niks gezegd tegen familie..hahaha
ik snap je verwarring, maar in de buurt van je lies hoor je je eigen hartslag. En anders kan je voor een minuut meetellen en dan kom je waarschijnlijk ruim onder de honderd uit (tenzij jezelf heeeeel gestresst ben). En je kindje moet ruim boven de honderd zitten