Dag ladys Is er iemand die tijd en zin heeft een keer te pendelen! ik heb aantal weken terug al een aanvraag gedaan bij sommige maar helaas geen reactie! iemand die een keertje tijd heeft voor mij te willen pendelen? ben zo benieuwd Bedankt alvast! X
Hoi Bibi, Je zal de dames toch zelf in de gaten moeten houden, ze geven regelmatig aan wanneer je een pb-tje kan sturen.
Hoi Vlinder, Bedankt voor je reactie! ik snap nog niet helemaal hoe het werkt met kijken en reageren... dus moet toch maar eens vaker in hun topic kijken denk ofzo! hihi groetjes
Ja idd, want in de topics willen ze nog wel aangeven wanneer ze pendelen en tot hoelaat je aanvragen kan sturen.. Even goed checken dus
dank voor jullie reacties... stomme vraag ik ben echt een leek... wat is een abbo... kan ik dan zien wanneer ze weer tijd hebben om te gaan pendelen? dan wil ik dat ook wel
Onderaan een topic, als je die open dan, zie je tools staan, daar staat ook bij abonneren op dit onderwerp die moet je klikken en de rest volgt vanzelf.