Dringende vraag en een mededeling

Discussion in 'Pendelen' started by Infantem Amor, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

#1 Infantem Amor, Jul 19, 2012
    Last edited by a moderator: Jul 19, 2012
    Als eerste heb ik de vraag of dames die door mij gependeld zijn of nog worden gependeld, niet mijn volledige gebruikersnaam bij de pendel uitslag willen zetten. Dit omdat ik van mensen die het pendel topic niet eerst lezen aanvragen krijg, dus mensen die jullie handtekeningen zien en denken ik PB maar gewoon. Die dan ook nog heel boos en bot zijn als ik zeg dat ik niet pendel op dat moment. Dus alvast bedankt, want dit scheelt mij zeker 10 tot 20 boze PB´s op een dag... Ik vind het natuurlijk super dat ik voor jullie heb mogen pendelen.

Ten 2de heb ik vernomen via het forum dat er dames zijn die niet kunnen reageren wegens werktijden als wij pendelen, ik merkte dat wij dit bijna allemaal inderdaad overdag doen. Daarom heb ik besloten om de komende week een proef te draaien en bijv 2 avonden mijn topic te openen. Dan kun je mij PB ook weer tot de aangegeven tijd, anders krijg ik er te veel in een keer, en dan pendel ik de aanvragen de dag erna.

Ik hoop hiermee een aantal dames tegemoet te komen!!!

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Oei, dat is inderdaad niet zo handig, ik heb 't aangepast in mijn handtekening!

3. Infantem Amor

Thanks!!!

4. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    2,986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd wanneer je weer gaat pendelen :)

5. Infantem Amor

Missiemaartje, waarschijnlijk maandag weer... Moet komend weekend heel veel werken. Hou mijn andere topic maar even in de gaten ;)

6. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Heb het ook veranderd :)

7. Infantem Amor

8. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,643
    0
    0
    Ik pas mijn handtekening idd ook aan. niet aan gedacht..!

9. Infantem Amor

Hihi leuk opgelost ;)
    Dank je wel...

Is ook niet erg, heb ik ook niet aangedacht, tot er iemand letterlijk typte, ja ik zie dat jij pendelt dus doe dat ook maar ff snel voor mij...
    Heb terug gestuurd dit niet te doen en alleen op mijn tijden ivm werk en prive leven en toen kreeg ik een berichtje terug dat dit nergens opsloeg...
    Dus mocht blijkbaar geen eigen leven hebben ;)

10. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,643
    0
    0
    Ik zou daar meteen niet meer voor pendelen :-$

11. Infantem Amor

Nee doe ik ook absoluut niet... Heb ook mijn eigen leven, schrijf dus ook op wie zo reageren of die telkens PB'en zonder te lezen, daar ga ik dan ook geen moeite meer voor doen...

12. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,643
    0
    0
    geef je helemaal groot gelijk! mensen moeten blij zijn dat je wilt pendelen..

nog bedankt voor jouw pendel voor mij trouwens. hoop alleen dat hij niet klopt ;) :p

13. Infantem Amor

Ja ik hoop voor je eerder ;)

14. shadow85

shadow85 Niet meer actief

Ik heb t ook aangepast. Is idd niet fijn voor jou op die manier.

15. Infantem Amor

Even in het algemeen... Iedereen die voor mij het aanpast dank je wel... Scheelt me al een heel stuk... En nog zijn er dan mensen, maar 1 a 2 op een avond is te doen... ;)

16. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Ik denk dat hun misschien ook jouw topic hebben gelezen waarbij ze zien dat wij het hebben aangepast voor je.. Niet geschoten is altijd mis haha :p

17. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,092
    82
    48
    NL
    Veranderd :).

18. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

Apr 26, 2012
    2,598
    0
    0
    Heb het ook aangepast voor ons een kleine moeite en als het jou zoveel pb-tjes scheelt:)

19. Infantem Amor

Ja thanks scheelt me heel veel

20. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Ook aangepast. Morgen iets anders aanpassen zodat je niet helemaal weg bent, maar onherkenbaar (hoop ik).

Share This Page