En dat mag ook eens gezegd worden! Hoeveel warmte ik ervaar van jullie lieve berichtjes, ik haal er ontzettend veel kracht uit. Ik waardeer wat jullie in jullie vrije uurtjes doen. En dat allemaal voor niks en voor jullie vaak voor onbekende. Respect.
ik doe dit persoonlijk met plezier ! het gevoel dat ik weer iemand blij heb kunnen maken en misschien wel helpen , steunen , .... is voor mij meer waard dan iets anders (buiten men gezinnetje dan hihi) ik vind het fantastisch dat er mensen zijn die het zoo waarderen !! liefs xx
Helemaal mee eens Ik heb in de periode dat ik dacht dat ik geen tweede zou krijgen ook veel steun gehad. Bedankt dames voor jullie tijd en energie ook de pendelaars die in het verleden hier pendelden ben ik nog steeds dankbaar
Ben hier helemaal mee eens!!! Dit vind ik een schoon topic. Ook ik heb al veel steun van jullie gekregen, waarvoor dank! Xxx
Hier ben ik het ook helemaal mee eens! Ookal geeft een pendel geen 100% zekerheid het geeft een mens toch een klein beetje hoop! En dat jullie dit al willen doen in jullie vrije tijd is al super!
Ik ben ook heel blij met alle pendelaars en de laatste tijd zijn ze ook behoorlijk eensgezind: een tweeling in februari volgend jaar . Klinkt heel goed, maar ook nog heel ver weg... Ik weet dat een pendel geen zekerheid geeft, maar zoveel gelijke voorspellingen zet me toch aan het denken. Maar aan de andere kant mag ik blij zijn ALS het gaat lukken en als ik februari inderdaad zwanger raak van een tweeling dan zou ik daar toch voor moeten tekenen? Waarom ben ik dan toch teleurgesteld?? Hoop gewoon dat het eerder gaat lukken, we wachten al zo lang... Hoop niet dat ik nou meiden tegen de borst stoot, maar na 3,5 jaar heb ik het zo gehad met al die teleurstellingen en het dieet dat ik moet volgen, wil zo graag weer een normaal leven, maar wel MET een kindje...
Ik weet hoeveel tijd en energie erin gaat zitten. Top dat jullie het doen. Susannelilian, de eensgezindheid kan komen door je onderschrift. Onbewust ziet de pendelaarster die uitslagen en krijg je dezelfde uitslag