Hallo meiden! ik heb geen idee of ik het bij het goede onderwerp neer heb gezet maar oke.. Ik heb even een vraagje over mijn ongesteldheid, ik ben vorige week Donderdag ongesteld geworden.. ik moest het wel worden maar was het zo opeens, normaal komt er eerst licht roze bloed en dan word het steeds wat heftiger.. dit keer had ik meteen erg donker bloed.. normaal ben ik toch wel zeker 5 dagen ongesteld.. na 2 dagen was ik het opeens helemaal niet meer zondag ook de heledag niet en nu vandaag wel weer een klein beetje ( het bloed is echt bijna zwart ) nu is mijn vraag is dit wel normaal hoe kan dit? ik heb ditnormaal echt nooit.. ik heb altijd een normale menstruatie van 5 dagen.. dus vind t een beetje vreemd! groetjes lisa
Je plaatst het in het subonderdeel gezondheid bij zwangerschap... Lijkt me niet echt het juiste onderdeel aangezien het over ongesteldheid gaat?
ik heb ook ontzettend veel honger en veel hoofdpijn opeens.. maar even afwachten hoe het me volgende ongesteldheid gaat denk ik
goh mijn menstruatie is ook nooit hetzelfde, je eisprong kan ook schelen dus heb je misschien net deze maand een kleiner ei gehad??? succes meid!
heb zoiets soortgelijks had donderdag eenheel licht positieve test 1 dag voor nod en op nod bloedverlies zaterdag veel bloedeverlies zondag en maandag niks gisteren getest dik positief maar nu weer bloedverlies nu afwachten wat eruit komt dus zou even testen als ik jou was
j menstruatie kan opeens wel eens verschillen zonder enige reden. Maar als je het zelf niet vertrouwd zou ik voor je eigen even een testje doen, dan weet je tenminste iets. Succes
Vlak voor ik wist zwanger te zijn van de jongste dacht ik ook gewoon ongi geweest te zijn. Alleen was deze heel anders als anders, veel lichter en minder lang. Op het moment dat ik weer met ovutestjes ging beginnen was deze meteen knalpositief. Ik bleek zwanger. Het zou een innesteling kunnen zijn, maar daarvoor moet je even testen.... Succes!!