Heel raar ongesteld opeens?

Discussion in 'Zwanger worden' started by xliezel, Dec 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xliezel

xliezel Lid

Sep 24, 2012
    26
    0
    1
    Female
    Momenteel werkloos, ik heb altijd in de ouderenzor
    Oldenzaal
    Hallo meiden! :)

ik heb geen idee of ik het bij het goede onderwerp neer heb gezet maar oke.. :$

Ik heb even een vraagje over mijn ongesteldheid, ik ben vorige week Donderdag ongesteld geworden.. ik moest het wel worden maar was het zo opeens, normaal komt er eerst licht roze bloed en dan word het steeds wat heftiger.. dit keer had ik meteen erg donker bloed.. normaal ben ik toch wel zeker 5 dagen ongesteld.. na 2 dagen was ik het opeens helemaal niet meer zondag ook de heledag niet en nu vandaag wel weer een klein beetje ( het bloed is echt bijna zwart ) nu is mijn vraag is dit wel normaal hoe kan dit? ik heb ditnormaal echt nooit.. ik heb altijd een normale menstruatie van 5 dagen.. dus vind t een beetje vreemd!

groetjes lisa

2. xliezel

xliezel Lid

Sep 24, 2012
    26
    0
    1
    Female
    Oldenzaal
    Helemaal niemand? :$

3. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Je plaatst het in het subonderdeel gezondheid bij zwangerschap... Lijkt me niet echt het juiste onderdeel aangezien het over ongesteldheid gaat?

4. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Verplaatst

5. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

Oct 30, 2012
    1,027
    0
    0
    Misschien een innesteling?? Ik zou voor de zekerheid even een testje doen.

6. xliezel

xliezel Lid

Sep 24, 2012
    26
    0
    1
    Female
    Oldenzaal
    ik heb ook ontzettend veel honger en veel hoofdpijn opeens.. maar even afwachten hoe het me volgende ongesteldheid gaat denk ik

7. lenatje

lenatje Actief lid

Nov 9, 2008
    364
    0
    16
    goh
    mijn menstruatie is ook nooit hetzelfde,
    je eisprong kan ook schelen dus heb je misschien net deze maand een kleiner ei gehad???
    succes meid!

8. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

Oct 9, 2012
    1,180
    278
    83
    NULL
    NULL
    heb zoiets soortgelijks had donderdag eenheel licht positieve test 1 dag voor nod en op nod bloedverlies zaterdag veel bloedeverlies zondag en maandag niks gisteren getest dik positief maar nu weer bloedverlies nu afwachten wat eruit komt dus zou even testen als ik jou was

9. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    j menstruatie kan opeens wel eens verschillen zonder enige reden.
    Maar als je het zelf niet vertrouwd zou ik voor je eigen even een testje doen, dan weet je tenminste iets.

Succes

10. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Vlak voor ik wist zwanger te zijn van de jongste dacht ik ook gewoon ongi geweest te zijn. Alleen was deze heel anders als anders, veel lichter en minder lang. Op het moment dat ik weer met ovutestjes ging beginnen was deze meteen knalpositief. Ik bleek zwanger. Het zou een innesteling kunnen zijn, maar daarvoor moet je even testen....
    Succes!!

Share This Page