Je kunt vanaf 15.00 tot 15.30 je pendel verzoek sturen in een pb. Met foto aub. Je krijgt zo snel mogelijk antwoord
hoi wish, ik heb geen foto's op sites staan of dergelijke waardoor een geen link kan kopiëren, maar ik zou wel graag een pendelverzoek in willen dienen. zou het ook mogelijk zijn via een emailadres? Liefs
Hallo allemaal, Helaas is het me niet gelukt om alle pendel verzoeken te beantwoorden dit ga ik zo snel mogelijk doen. Groetjes wish
Je mag een pendel verzoek sturen tussen 15.00 en 15.30 De pendels zullen zo snel mogelijk beantwoord worden. Groetjes wish
Ok ik hield al wel in de gaten maar probeer toch maar wat vaker te kijken hopelijk morgen meer geluk hihi
haha leuk om te weten.. ik heb nog niet alle pendels kunnen beantwoorden dus als dit het geval is ga ik een nieuwe tijd neerzetten. Heb het erg druk en het kost veel tijd en energie. Groetjes wish
Nou ik wacht gewoon af tot de nieuwe tijd, was de vorige keer te laat!!! Zag dat je n berichtje had geplaatst en dacht nee niet weer te laat haha maar ik hou t in de gaten hihi