Hoi allemaal Ik ben chelsea 23 en ik wil iets vragen. Ik ben vorig jaar maart gestopt met de pil ( toen nog niet voor een kinderwens). Mijn cyclus is voor een lange tijd regelmatig zo 29 dagen en 1x 36 dagen. we zijn dit jaar sinds kort bezig.11 april heb ik mijn laatste menstruatie gehad en 1 mei had ik last van licht bloedverlies (druppels bijna niks) en 1 dag echt super buikkrampen, ik dacht dat ik ongesteld moest worden, maar er kwam niet veel een paar druppels of alleen met plassen en afvegen. Ik had 9 mei ong moeten worden en ik ben het niet.Heb wel rare symptonen zoals: diarree, veel plassen, opgezetten buik, lichte pijn in borsten, lage rug pijn en dat mijn broeken te strak op mijn buik drukken. Ik had maandag een test gedaan en die wees uit dat ik niet zwanger ben, dus ben ik dinsdag naar de dokter gegaan en vond dat de symptonen leken op een zwangerschap en dat het bloedverlies op een innesteling bloeding leek.Ik moest woensdag ochtend weer een test doen van de dokter en weer niet zwanger.Ik heb nog wel gewacht op de langste cyclus en ik ben nog niet ongesteld. Wat moet ik nou doen? ik heb dit nog nooit gehad! moeten we gewoon door gaan voor kinderen te maken? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt chelsea
hey Ik heb dat ook gehad hoor, maar kan zijn dat de menstruatie er alsnog aankomt en dat je borsten daarom zeer doen, dat heb ik elke maand weer. Ik hoop voor je dat het raak is, maar verheug je er niet te veel op anders blijf je de menstruatie uitstellen, je lichaam reageert daar op. Wacht nog even af en anders inderdaad volgende week er weer een test tegenaan! Heel veel succes!