Hoi Dames, Zouden jullie mijn Poll in willen vullen? Ik heb ontdekt dat je maar 1 keer per lid kunt stemmen op een poll, daarom wil ik jullie vragen pas mijn poll in de vullen als je weet en de maand en het geslacht goed is. Als de maand fout is tja dan is het er natuurlijk maar 1, dus kun je hem meteen invullen... In pendel alle onderdelen los van elkaar... Alvast bedankt voor het invullen...
Hey Pendel vrouwtje, Je had gezegt een meisje, helaas had je het niet goed wij verwachten een jongen. Liefs Anke
Ik heb nog niet gestemd maar ik ben nu zwanger dus voor mij gelukkig dat de maand niet goed was..... Toch bedankt! Geslacht moeten we afwachten en dan vul ik je poll in
De maand was niet goed, je zei in februari maar ben nu al zwanger! Toch bedankt voor de moeite:d Als ik het geslacht weet kom ik wet even postten!! Liefs,
Super meiden dat jullie nu al zwanger zijn, gefeliciteerd.. Anke, he jammer... Maar een jongen is ook leuk
Vandaag bevestigd dat we een dochter mogen ontvangen, de pendel was dus juist! Ik heb niet laten pendelen op maand overigens
Hoi, ik ga morgen een testje doen... Als hij positief is komt je pendel uit, last het je morgen even weten! Liefs, Zoë
Helaas negatief.... Ik heb ook nog een pendel van februari van jou, dus vul nog even niks in, goed? Liefs!
Je pendelde voor mij eind december/begin januari. Ik teste gisteren positief dus het was juist Het geslacht wachten we nog even af
Je wist het al wel maar ik kom hier nog even jouw poll aanvullen...spijtig genoeg moet ik aanduiden dat hij niet correct was