Na alle pendel verzoeken van mijn kant, heb ik besloten om zelf het pendelen na lange tijd weer op te pakken. Ik pendel alleen op aangegeven tijden op maand posi test + geslacht en bevallingsdatum vanaf 37 weken. Binnen de aangegeven tijden kun je me een pb'tje sturen met daarin geboortedatum, voornaam+achternaam (evt meisjesnaam erbij) Let op: alle buiten de aangegeven tijden binnen gekomen verzoeken verwijder ik meteen! Nadat je gependeld bent verwijder ik je persoonlijke gegevens. Het pendelen moet gewoon een leuk extraatje zijn en ik geef dus ook geen garanties op de afgegeven pendels!
Vandaag maandag 30 september kun je van 10:30 uur tot 12:30 uur een verzoekje sturen in een PB. Verzoek van mijn kant om niet te reageren in dit topic. Zo blijft het overzichtelijk!
Vandaag 1 oktober kun je van 20:45 tot 21:30 uur een verzoekje indienen per pb. Nogmaals het verzoek om niet in het topic te reageren! Als je te laat bent ben je te laat, ik zal zorgen dat er genoeg gelegenheden komen om te kunnen reageren. Als je op de hoogte wil worden gehouden dmv abbo, doe dat dan via de onderwerp tools. Bedankt alvast!
Je kan vandaag zondag 6 oktober een verzoek doen middels pb van 21:00 tot 23:00 uur. Antwoord maandag of dinsdag!
Mag ik hier een vraag stellen over je pendelen? Er staat bevaldatum alleen vanaf 37 weken... hiermee bedoel je dat ik 37 weken moet zijn om me op deze dag te laten pendelen of laat je eerdere data dan 37 weken niet weten? Logisch nadenken lukt me in dit termijn helaas niet meer dus sorry Groetjes, Chantal
Voor de dames die mij zondag hebben ge-pb'd, ik heb weinig tijd gehad maar morgen krijgen jullie antwoord!
Tallie: ik pendel vanaf de 37 weken zwangerschap op bevaldatum. Dus wanneer je 37 weken bent kun je me een verzoek sturen.